loading...
.......................
آیت الکرسی
عزاداری حسینی-محرم 1393-پادگان مجاهدین پارسیان ایران
آیت الله طالقانی - مجاهد نستوه ، انقلابی رو سفید

اخبار جدید مجاهدین

اخبار جدید مجاهدین 


حمله به اردوگاه دشمن 13دی1393


دشمن ازحمله مجاهدین با خبر بود
چراکه قبل از رسیدن
رزمندگان مجاهدین پارسیان ایران
مکان های مهم راتخریب کرده و

فقط مقر فرماندهی سالم بود
وهمه ی فرماندهان فرار کرده و فقط یک فرمانده وتعداد کمی سرباز در اردوگاه باقی مانده بودند.

 در این حمله 3مجاهد پارسیان به شهادت رسیدند.

و درآخر مجاهدین اروگاه دشمن را فتح کرده وبرای آمادگی بیشتر ارتش را به منطقه ای دیگری خواهد برد.  




تاریخ:1393/10/13

......... بازدید : 20 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

اخبارپارسيان۱۰۰

((((((حماسه ي5مرداد1367 گرامي باد))))))

                  

اسرائیل آتش‌بس را ۲۴ساعت دیگر تمدید کرد

رژیم صهیونیستی به صورت یک جانبه آتش بس در غزه را تا ساعت ۲۴ امشب تمدید کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز؛‌ کابینه این رژیم روز گذشته با تمدید آتش بس به مدت
۲۴
ساعت دیگر موافقت کرد اما اعلام کرد به حملات موشکی حماس نیز پاسخ خواهد داد. این در حالی است که جنبش حماس اعلام کرده است تنها در صورتی آتش بس را می پذیرد که نیروهای رژیم صهیونیستی از خاک غزه خارج شوند.

۵ گروه مقاومت فلسطین، سحرگاه امروز در بیانیه‌های جداگانه‌ای در واکنش به اعلام آتش‌بس غیررسمی ۲۴
ساعته از سوی کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند، هرگونه آتش‌بس انسانی که عقب‌نشینی ارتش اسرائیل از داخل مرزهای نوار غزه و بازگشت آوارگان به خانه‌هایشان را تضمین نکند، قابل قبول نیست.

شمار کل شهدای حملات ارتش رژیم اسرائیل از آغاز حمله به نوار غزه در
۲۰ روز پیش تاکنون به ۱۱۴۷ نفر و شمار زخمی ها به حدود ۶
هزار نفر رسید.

رژیم اسرائیل با محاصره نوار غزه، حدود یک میلیون و
۷۰۰ هزار ساکن این منطقه را از حقوق اساسی خود همچون آزادی تردد، داشتن شغل با حقوق مناسب و بهداشت و آموزش محروم کرده است.

 

تکذیب حضور تکفیری ها در اردبیل

جمهوری اسلامی نوشت :

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با ارسال نامه‌ای به روزنامه جمهوری اسلامی درخصوص خبر چاپ شده در ستون جهت اطلاع مورخ 4/5/93 در مورد مشاهده فردی از تکفیری‌ها با سر تراشیده و لباس عربی و شمشیر به دست در اردبیل اعلام کرد: این خبر به هیچ وجه صحت نداشته و قویاً تکذیب می‌گردد. 
  گفتنی است دیروز نیز وزیر کشور حضور داعشی ها در اردبیل را رد کرد

به گزارش ایسنا، رحمانی فضلی وزیر کشور، در حاشیه نشست  با استانداران و دبیران کل احزاب و تشکل‌های سیاسی، اخبار مبنی بر «حضور افرادی با ظاهر نیروهای داعش در اردبیل و دعوت آنها از مردم برای پیوستن به این گروهک» را تکذیب کرد.

 

خیابان‌های شهرهای ایران شاهد راهپیمایی گسترده در حمایت از غزه بود

مردم ایران با شعار" ای قدس ما می‌آییم" از رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند... راهپیمایی روز قدس در تهران و بیش از ۷۰۰ شهر ایران برگزار شد... مردم ایران یکصدا فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند

به گزارش جهان، رسانه‌های بین اللملی واکنش های زیادی به حضور حماسی مردم ایران در زهپمایی روز قدس و حمایت آنها از مقاومت فلسطین نشان دادند.

المنار: مردم ایران راهپیمایی میلیونی همبستگی با غزه برگزار کردند

شبکه المنار لبنان در گزارشی با اشاره به برگزاری مراسم روز قدس در ایران آورده است: در جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی میلیونی به مناسبت روز جهانی قدس و در همبستگی با غزه برگزار شد.

المنار اعلام کرد: راهپیمایی میلیونی در خیابان های ایران در حمایت قدس شریف از لوث صهیونیست ها و همبستگی با ملت مسلمان فلسطین برگزار شد همانگونه که در برخی شهرهای عراق در همبستگی با ملت فلسطین راهپیمایی مشابهی برگزار شد.

این رسانه لبنانی بیان کرد: مردم عراق در برخی استان های این کشور تظاهراتی به مناسبت روز جهانی قدس در همبستگی با ملت فلسطین برگزار و تجاوز صهیونیست ها به غزه را محکوم کردند.تظاهرات کنندگان پرچم های فلسطین و پلاکاردهایی در محکومیت جنایات اسرائیل و حمایت از ملت فلسطین حمل کردند و شعارهایی در حمایت از آرمان فلسطین و سکوت بین المللی در قبال حوادث غزه سردادند.

خبرگزاری فرانسه: مردم ایران شعار "مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا" سر دادند

فرانسه به بازتاب تظاهرات گسترده مردم ایران در حمایت از مردم فلسطین و در اعتراض به اسرائیل پرداخت.

به گزارش این خبرگزاری مردم ایران در تهران و بیش از
۷۰۰ شهر دیگر در آخرین جمعه ماه رمضان با شرکت در این تظاهرات به حمایت از مردم فلسطین پرداخته و علیه اسرائیل شعار سر دادند.

خبرگزاری فرانسه در ادامه به پوشش راهپیمایی مردم در تهران وشعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" در نقاط مختلف پایتخت ایران پرداخت.

با توجه به حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار بیش از
۸۰۰ نفر از مردم فلسطین که تعداد زیادی از آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند حضور مردم در این تظاهرات پررنگ‌تر از سال‌های پیش به نظرمی‌رسد.

تلویزیون الفرات: خیابان‌های شهرهای ایران شاهد راهپیمایی گسترده در حمایت از غزه بود


شبکه الفرات در گزارشی درباره برگزاری مراسم روز قدس در ایران آورده است: مردم ایران اسلامی از صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی میلیونی در حمایت از ملت فلسطین و همبستگی با غزه و بزرگداشت روز جهانی قدس برگزار کردند.

الفرات عراق اعلام کرد: راهپیمایی میلیونی بزرگی در خیابان های شهرهای ایران در همبستگی با ملت فلسطین و نجات قدس از لوث صهیونیست ها برگزار شد.

این رسانه عراقی گزارش داد: مراجع دینی، سازمان ها، موسسات، احزاب، اتحادیه ها و جمعیت های ایرانی با بیانیه های جداگانه ای از ملت ایران خواسته بودند که مشارکت گسترده در راهپیمایی بزرگ امروز داشته باشند.

بر اساس این گزارش، قرار است در
۸۰ کشور دنیا نیز راهپیمایی های مشابهی برگزار شود و امت عربی واسلای امروز ندای امام خمینی(ره) را در ۳۵ سال قبل در قرار دادن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس لبیک می گویند. در آستانه این مناسبت رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی در بیت المقدس اتخاذ کرد و مسجد الاقصی شبیه یک پادگان نظامی شده است.

این رسانه عراقی گزارش داد: روز جهانی قدس امسال با تجاوز اسرائیل به غزه مصادف شده است و فلسطینی ها امسال این مناسبت را با شهدا و قربانیان خود گرامی می‌دارند و امیدوار به انتفاضه ملت اسلامی برای یاری آرمان آنها هستند.

پایگاه العهد: مردم ایران با شعار" ای قدس ما می‌آییم" از رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند

مسلمانان در سراسر کشورهای جهان به مناسبت روز جهانی قدس که توسط حضرت امام خمینی ( رحمه الله علیه ) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال به این روز نامگذاری شده است، با حضور گسترده خود در این تظاهرات از ملت مظلوم فلسطین و مسجد الاقصی حمایت کردند.

آن چه تظاهرات امسال روز جهانی قدس را از سایر مناسبت های مشابه سال های قبل متمایز ساخته این است که در روز جهانی قدس امسال رژیم صهیونیستی حملات وحشیانه ای را ضد ملت مظلوم فلسطین در نوارغزه آغاز کرده است حملات وحشیانه ای که تا به امروز بیش از
۸۱۶ شهید و بیش از ۵ هزار و ۲۴۰ نفر زخمی شده اند.

در روز جهانی قدس امسال همچنین بسیاری از فلسطینیان در شهرها و مناطق مختلف کرانه باختری هم ضمن گرامیداشت این روز جهانی در حمایت از ملت فلسطین در نوارغزه با نیروهای اسرائیلی درگیر شدند.

در جمهوری اسلامی ایران هم که این کشور به رهبری حضرت امام خمینی ( رحمه الله علیه ) بنیانگذار این حرکت جهانی و روز قدس جهانی بوده با حضور میلیونی در تهران و دیگر شهرهای این کشور این روز را گرامی داشتند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و ای قدس ما می آییم از اشغالگران و استکبار جهانی خشم و انزجار خود را نشان دادند و از مقدسات اسلامی امت اسلامی در فلسطین حمایت کردند.

مردم ایران در تظاهرات روز جهانی قدس از ملت مظلوم فلسطین در نوارغزه هم اعلام حمایت کردند.

در کشورهای یمن و در منطقه القطیف شیعی نشین شمال شرق عربستان سعودی و در بحرین و سوریه هم مردم با حضور گسترده خود در تظاهرات روز جهانی قدس با ملت مظلوم فلسطین در نوار غزه اعلام همبستگی گردند و جنایات صهیونیست ها را در حق ملت فلسطین در غزه محکوم کردند.

ترند: راهپیمایی روز قدس در تهران و بیش از ۷۰۰ شهر ایران برگزار شد

خبرگزاری ترند آذربایجان ضمن بازتاب راهپیمایی روز قدس در تهران و سایر شهرهای ایران نوشت که مردم در گروه‌های ده‌‌ها هزار نفری در تهران و بیش از
۷۰۰ شهر راهپیمایی روز قدس را آغاز کرده و علیه اسرائیل و آمریکا شعار سر دادند. در این تظاهرات پرچم اسرائیل به آتش کشیده شد.

این خبرگزاری در ادامه به این امر اشاره می‌کند که بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در سال
۱۹۷۹ میلادی آخرین جمعه از ماه رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کرد تا مسلمانان جهان را برای حمایت از فلسطینی‌ها و علیه اسرائیل بسیج نماید.

علاوه بر ایران در سایر کشورها شامل برخی کشورهای اروپایی نیز راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود.

الشرق الاوسط: مردم ایران یکصدا فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند

پایگاه پانوراما الشرق الاوسط با اشاره به برگزاری مراسم روز جهانی قدس در ایران آورده است: مراسم روز جهانی قدس به منظور اعلام همبستگی با ملت مسلمان فلسطین و نجات قدس از لوث صهیونیست ها که این روزها جنایات وحشیانه ای علیه فلسطینی ها مرتکب می شوند در ایران برگزار شد.

شرکت کنندگان در مراسم روز جهانی قدس شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا ای قدس ما داریم می آییم سر دادند.

پایگاه بانوراما الشرق الاوسط گزارش داد: قرار است در
۸۰ کشور دنیا تظاهرات مشابهی برگزار شود و فریاد خشم علیه صهیونیست ها طنین انداز شود.

الجدید لبنان: مردم سراسر ایران تظاهرات میلیونی برگزار کردند


حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در تظاهرات روز جهانی قدس در مراسم این روز جهانی شرکت کرد.

در تهران پایتخت ایران و دیگر استان های این کشور تظاهرات سراسری و میلیونی ملت ایران آغاز شده است .

ملت ایران همچون سایر ملت های عربی و اسلامی در تظاهرات گرامیداشت روز جهانی قدس شرکت کردند و خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین اعلام کردند.

القدس العربی: مردم ایران راهپیمایی میلیونی در حمایت از فلسطینی‌ها برگزار کردند

القدس العربی در گزارشی از مراسم روز جهانی قدس در ایران آورده است: صبح امروز راهپیمایی های میلیونی در تهران و سایر شهرهای ایران در حمایت از ملت فلسطین وساکنان بیگناه غزه برگزار شد.

در تهران این مراسم در ساعت
۱۰:۳۰ صبح به وقت محلی آغاز شد و شرکت کنندگان در این مراسم در دانشگاه تهران به پایان می رسد و پس از آن راهپیمایی کنندگان به ادای نماز جمعه می پردازند.

القدس العربی نوشت: شرکت کنندگان در راهپیمایی شعارهایی علیه رژیم اسرائیل و در حمایت از ساکنان غزه سر دادند و شعارهایی سر دادند و پلاکاردهایی در ضدیت با اسرائیل حمل کردند و ضمن حمایت از آرمان فلسطین جنایات اشغالگران علیه مردم فلسطین را محکوم کردند.

در این مراسم تصاویر بنیان گذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) حمل شد و برخی از مسئولان برجسته جمهوری اسلامی ایران شرکت داشتند و حمایت خود را از ملت فلسطین در برابر اسرائیل اعلام داشتند.

 

ایجاد ایستهای بازرسی زنانه داعش در نینوا و سرقت اموال و جواهرات زنان

ایستهای بازرسی جدید داعش که زنان گروهکش آن را اداره میکنند خانواده های آواره‌ای که از صلاح الدین به دیاله میروند را تفتیش و اموال و جواهرات گرانقیمت آنها را مصادره می‌کنند.

به گزارش «شیعه نیوز»، یک مقام آگاه در استان دیالی اظهار داشت داعش به تازگی ایستهای بازرسی در نقاط امنیتی تشکیل داده و زنان همراه با گروهکش را در این ایستها به کار گماشته است.

زنان داعشی خانواده های آواره‌ای که از صلاح الدین به دیاله میروند را تفتیش و اموال و جواهرات گرانقیمت آنها را مصادره می‌کنند.

این زنان گروهک داعش همچنین کارتهای شناسایی خانواده ها را به دقت بررسی میکنند تا مطمئن شوند نیروهای امنیتی به که دنبال آنها هستند در میان آوارگان نباشند.

در طی چند روز گذشته داعش به مسیحیان شهر موصل هشدار داد که یا باید اسلام بیاروند یا اینکه جزیه بپردازند در پی از اعلام صدها خانواده مسیحی از موصل آواره شدند البته شیعیان که از همان ابتدای ورود داعش به موصل تحت تعقیب بودند و بسیار پیشتر مهاجرت اجباری آنها از موصل آغاز شده بود.

منفجر کردن مقام امام علی و امام رضا (علیهما السلام) در کرکوک توسط داعش

داعش چندین حسینیه و مرقد دینی مربوط به شیعیان در منطقه "تازه" واقع در جنوب استان کرکوک عراق را منفجر کردند.این انفجارها با تخریب کامل مکانهای ذکر دشه همراه بوده اما تلفات انسانی نداشته است.

به گزارش «شیعه نیوز»، منابع امنیتی و شاهدان عینی روز پنجشنبه اعلام کردند تروریستهای داعش چندین حسینیه و مرقد دینی مربوط به شیعیان در منطقه "تازه" واقع در جنوب استان کرکوک عراق را منفجر کردند.

یک مقام امنیتی عراق ساعاتی پس از این جنایت اعلام کرد مکانهای منفجر شده  مقام امام علی و امام رضا (علیهما السلام) و کتابخانه میرزا جوا تبریزی و نیز یم مدرسه مربوط به دیوان وقف شیعی بوده است.

این انفجارها با تخریب کامل مکانهای ذکر شده همراه بوده اما تلفات انسانی نداشته است. داعش پس از انجام این کار تصاویری را از حسینیه ها و مراقد منفجر شده منتشر کرده است بیشتر منطقه ذکر شده شیعیان ترکمن هستند.

تروریست های داعش علاوه بر این امر چندین مقر وابسته به احزاب عراقی و ارتش عراق را نیز منفجر کردند.

منفجر کردن مقام "علی اصغر بن الحسن" (علیه السلام) توسط داعش

شبکه های رسمی عراق اعلام کردند این گروهک تروریستی پنجشنبه شب این مقام شریف که در پشت مسجد یونس شهر موصل عراق قرار دارد، را منفجر کردند.

به گزارش «شیعه نیوز»، گروهک تروریستی داعش در جدیدترین جنایت خود مقام "علی اصغر بن الحسن" (علیه السلام) در شهر موصل عراق را منفجرکردند.

شبکه های رسمی عراق اعلام کردند این گروهک تروریستی پنجشنبه شب این مقام شریف که در پشت مسجد یونس شهر موصل عراق قرار دارد، را منفجر کردند.

این مقام پس از انفجار چندین حسینیه و مراقد دینی دیگر در شهرهای مختلف عراق به ویژه موصل به دست داعش صورت می گیرد.

 

(مقصر اصلی کدام است: قاتل، مقتول، ماه عسل یا رسانه ملی؟/ ادعای جدید خانواده قاتل)

پرداختن به موضوع "قصاص" بدون رعایت جوانب دینی، در برنامه ماه عسل که روز گذشته با اعتراضات بسیاری در شبکه های اجتماعی مواجه شد، حالا با ادعایی از سوی یکی از خانواده های قاتل، که در برنامه حضور نداشتند وارد فاز جدیدی شد.

گروه فرهنگی جهان نیوز ـ در یکی از برنامه‌های چند روز گذشته "ماه عسل" که به موضوع "قصاص" اختصاص داشت در حالی نحوه قتل فرزند یکی از حاضران در برنامه تشریح شد که بسیاری از بینندگان برنامه از این اقدام فجیع قاتل، متاثر و احساسات جریحه دار این بینندگان به شکل قابل توجهی در شبکه های اجتماعی نمایان گردید.

شوی تلویزیونی برای محاکمه پدری که فرزندش به شکل فجیعی کشته شد!


ادعای پدر مقتول چه بود؟

ماجرا از این قرار بود که پدر مقتول در برنامه "ماه عسل" مدعی شد که فرزند بسیجی‌اش توسط تعدادی از جوان‌های محل، پس از
۱۷روز پیغام فرستادن، به شکل فجیعی با ضربه قاچو به جمجه‌اش به قتل می‌رسد و قاتل به همراه دوستانش ابتدا و انتهای کوچه را می‌بندند تا کسی نتواند مضروب را به بیمارستان برساند. مجری برنامه نیز لابه‌لای حرف‌های پدر مقتول سعی داشت تا وی را راضی کند تا رضایت بدهد. وی حتی در بخشی از برنامه با زیر سؤال بردن ضمنی حکم قصاص گفت: "حالا مگه اینایی که به خاطر «آدم‌کشی با چاقو» قصاص شدند چه تاثیری روی بقیه چاقوکش‌ها داشت..."

به دنبال پخش این برنامه از ماه عسل، برخی از رسانه‌ها از جمله "جهان نیوز" و حتی شبکه های اجتماعی نسبت به عملکرد مجری برنامه و محتوای برنامه که بدون در نظر گرفتن قانون الهی (قصاص) سعی در تلقین "بخشش" داشت معترض شدند. اما امروز ماجرا به شکل دیگری رقم خورد.

ادعای مادر قاتل چیست؟

در پی تماس تلفنی مادر قاتل و وکیل وی با تحریریه "جهان نیوز"، ادعای دیگری بر خلاف آنچه در ماه عسل پخش شده بود، مطرح شد! مادر قاتل ضمن تاکید بر اینکه ما خواستار حضور در برنامه "ماه عسل " هستیم و ماجرا آن‌گونه که پدر "مقتول" می گوید، نبوده است. وی درگیری و نزاع پیش آمده را اینگونه تشریح می کند: "مقتول در این نزاع تنها نبوده و با دوستانش به این درگیری آمده و شمشیر در اختیار داشته است. ضمن اینکه پسر من ضربه ای با قمه به وی نزده بلکه بدلیل هل دادن مقتول و برخورد سر وی با زمین توسط قاتل، مقتول کشته شده است؛ نه ضربه قمه به سر مقتول. همچنین وکیل قاتل مدعی شد این نکته که پدر مقتول گفته است دو سر کوچه با موتور بسته شده است که مقتول را به بیمارستان نرسانند صحت ندارد چون کوچه محل نزاع بن بست بوده و درگیری تعداد زیادی جوان با یکدیگر و رعب و وحشت مردم باعث شده کسی جرات نکند نزدیک بیاید."

ادعای وکیل قاتل چیست؟

وکیل قاتل نیز در تماس با جهان‌نیوز گفت: برنامه ماه عسل با روایت یک طرفه و با اشتباه خود، وضع خانواده قاتل را به جایی رسانده که آنها به جای آنکه از قصاص فرزندان‌شان ناراحت باشند، از آبرویی که به ناحق از آنها ریخته شده نارحت هستند.

وی اقدام پدر مقتول در معرفی کردن پسرش به عنوان یک فرد بسیجی را خلاف واقع دانست و گفت: این کار در راستای پروژه مظلوم نمایی خانواده مقتول انجام شده؛ همچنان که باقی ماجرای مطرح شده در ماه عسل داستان‌سرایی محض بود!

وی با اشاره به اینکه تاکنون چند تن از بزرگان ورزش کشور به خانه مقتول رفتند تا وی را به بخشش راضی کنند، گفت: انشای حکم، صورت گرفته اما هنوز حکم اعدام تایید و ابلاغ نشده است."

مقصر اصلی کدام است: قاتل، مقتول یا ماه عسل؟

ورای آنکه آیا ادعای خانواده مقتول صحیح است یا قاتل ـ که رسانه در مقام و جایگاه چنین قضاوتی نیست و باید به صورت دقیق در قوه قضاییه بررسی شود ـ چند نکته حائز اهمیت است.

وقتی خواسته یا ناخواسته، "ماه عسل" به مهم‌ترین و جریان‌سازترین برنامه رسانه ملی در یکی از مهمترین‌ ماه های سال تبدیل می‌شود، باید حرکات و سکنات دست اندرکاران امر بیش از پیش حساب شده و سنجیده باشد.

انتظار می‌رود "ماه عسل" که میلیون‌ها بیننده دارد، قبل از دعوت از هر مهمانی به برنامه، با بررسی دقیق و موشکافانه از همه ابعاد ماجرا مطمئن شود تا این چنین احساسات مردم به بازی گرفته نشده و از اعتماد به صداوسیما کاسته نشود.

آیا بازی با احساسات مردم بخشودنی است؟

به نظر می‌رسد بازی با احساسات مردم به هر دلیل سهوا یا عمدا برای دست اندرکاران "ماه عسل" بخشودنی نیست و لازم است علاوه بر مدیران سیما، سازندگان برنامه نیز نسبت به تردیدهای پیش آمده برای مردم پاسخگو باشند.

با مشخص شدن تناقض بزرگ برنامه ماه عسل درباره "قصاص" ماجرا فراتر از فقدان اطلاعات دینی کافی از سوی مجری و نبود یک مجری-کارشناس در برنامه رفت؛ چرا که تجربه اخیر نشان داد گویا برنامه پرمخاطب "ماه عسل" از فقر محقق برای پردازش سوژه‌ها و "دعوت از میهمان‌ها" نیز رنج می‌برد!

مشکل کدام است: قصاص یا ایجاد ابهام از سوی رسانه ملی؟

در پایان باید گفت به هر حال قتلی اتفاق افتاده است و قاتل بر اساس دستورات الهی به سزای خود باید برسد و تردیدی در این زمینه نیست که بخشش نیز امر پسندیده ای است اما مسأله این است که رسانه ملی به عنوان "دانشگاه بزرگ جامعه" نباید این چنین ابهاماتی در دعوت از مهمانان برنامه داشته باشد و مخاطبان خود را دچار تردید کند!

اخبار 5/5/1393

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبسایت مجاهدین پارسیان ایران- سلسله آموزشي واطلاع رساني
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پارسيان 100چه سايتي است؟
    نام اعضا(مهم):

      نام عضا(مهم):

      ا-ح

      ف-ح

      ع-ب

      م-ج

      د-ا

      ع-م

      ر-د

      م-د

      و-ص

      ن-ص

      ع-ص

      ن-ک

      ف-م

      ن-چ

      س-د

      ا-م

      ح-ع

      ج-خ

      و...

    16آذر- روزدانشجو

    16آذر- روز دانشجو

    گرامی داشت دانشجویان شهید 

    ذانشگاه تهران


    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 384
  • بازدید کلی : 4,311
  • اخبارپارسیان100

    توجه:

    اخبارپارسیان100 

    از این پس بطور ویدیو پخش می شود.

    برای بهتر دیدن ویدیو هابه صفحه ی اصلی

    وبسایت مراجعه نمایید.