loading...
.......................
آیت الکرسی
عزاداری حسینی-محرم 1393-پادگان مجاهدین پارسیان ایران
آیت الله طالقانی - مجاهد نستوه ، انقلابی رو سفید

اخبار جدید مجاهدین

اخبار جدید مجاهدین 


حمله به اردوگاه دشمن 13دی1393


دشمن ازحمله مجاهدین با خبر بود
چراکه قبل از رسیدن
رزمندگان مجاهدین پارسیان ایران
مکان های مهم راتخریب کرده و

فقط مقر فرماندهی سالم بود
وهمه ی فرماندهان فرار کرده و فقط یک فرمانده وتعداد کمی سرباز در اردوگاه باقی مانده بودند.

 در این حمله 3مجاهد پارسیان به شهادت رسیدند.

و درآخر مجاهدین اروگاه دشمن را فتح کرده وبرای آمادگی بیشتر ارتش را به منطقه ای دیگری خواهد برد.  




تاریخ:1393/10/13

......... بازدید : 12 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

اخبارورزشي پارسيان100

استقلال تهران لیگ چهاردهم را با پیروزی آغاز کرد

هر چه بازی جلوتر رفت، استقلالی‌ها بهتر و بهتر در زمین ظاهر شدند تا سرانجام در یک بازی دیدنی با نتیجه ۱-۲ از سد تیم راه‌آهن گذشتند تا شاگردان امیر قلعه‌نویی فصل را با پیروزی آغاز کنند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی، لیگ چهاردهم را با پیروزی آغاز کردند تا پس از بازی خوب امشب هواداران این تیم به یک استقلال امیدوارکننده در این فصل دلگرم باشند. استقلالی‌ها امشب در ورزشگاه تختی تهران با نتیجه ۱-۲ از سد تیم راه‌آهن گذشتند.

به گزارش «تابناک»، پس از پنجمی استقلالی‌ها در فصل قبل و اعتراض گسترده هواداران این تیم به سبک بازی کسل‌کننده آن‌ها، استقلال تهران با تغییرات گسترده در تیم مدیریتی و کارکرد خوب در فصل نقل و انتقالات با تیمی متحول شده و جوان به لیگ چهاردهم پا گذاشتند و نخستین بازی را با پیروزی پشت‌ سر گذاشتند.

استقلالی‌ها که در نیمه نخست، کمی گیج و سردرگم بودند با تک گل زود هنگام راه‌آهنی‌ها به رختکن رفتند تا در آغاز نیمه دوم با اضافه شدن آندو و هاشم، عملکرد بهتری داشته باشند و سرانجام روی دو ارسال خسرو حیدری توسط کرار جاسم و محمد قاضی شکست نیمه نخست را با پیروزی عوض کنند.

برای نخستین بازی لیگ برتری دو تیم، پس از دقایق کسل‌کننده اولیه شاهد بازی پر شور و حرارتی از سوی دو تیم به ویژه استقلال بودیم و بازیکنان این تیم علاوه بر دو گل، دو بار هم تیر دروازه راه‌آهن را لرزاندند تا در مجموع هواداران کمی که به ورزشگاه آمده بودند، راضی به ‌خانه‌هاشان بروند.

هرچند در مقابل راه‌آهن درون زمین شرایطی مانند استقلال داشت، تیم این فصلش با تیم فصل گذشته تفاوت فراوانی پیدا کرده؛ اما در بیرون زمین بر خلاف استقلال، شرایط باثبات مدیریتی ندارند و هنوز وضعیت مالک این باشگاه معلوم نیست و آن‌ها حتی این بازی را هم با تبصره و اما و اگر به میدان آمدند. تیم سابق بابک زنجانی یک ماه پیش با قیمت هشت میلیارد تومان به حمید استیلی فروخته شد، ولی دو روز قبل از بازی دادستانی اعلام کرد که انتقال مالکیت این باشگاه اشتباه بوده و باید در مزایده‌ای به‌ فروش برسد؛ مزایده‌ای که در آن هیچ خریداری برای راه‌آهن پیدا نشد تا فعلا دادستانی مالک این باشگاه باشد و تکلیف آن در روزهای آتی مشخص شود.

 

ترکیب راه‌آهن

 

وحید طالب لو، سید احمد موسوی، شیث رضایی، محسن ایران نژاد، ابراهیم کریمی، رامین رضاییان، محمد آبشک، رضا خالقی فر، محمد علیزاده، بهادر عبدی، محمد غلامی

 

سرمربی: حمید استیلی

 

ترکیب استقلال:

 

محسن فروزان، خسرو حیدری، محمدرضا خرسندنیا، مگوییان، امید ابراهیمی، پژمان نوری، جاسم کرار، میلاد فخرالدینی، سجاد شهباززاده، آرش برهانی و محمد قاضی

 

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 

گزارش بازی

 

۰۳:۰۰ هنوز بازی آغاز نشده بود که راه‌آهنی‌ها دروازه استقلال را باز می کنند. یک نفوذ خوب از رضا خالقی‌فر و یک پاس به بیرون در محوطه جریمه، توپ را زیر پای رامین رضائیان می‌نشاند تا در سومین دقیقه بازی، دروازه محسن فروزان و استقلال را باز کند.

 

* پس از سال‌ها کسی غیر از سید مهدی رحمتی درون دروازه استقلال ایستاده است. بازوبند کاپیتانی استقلالی‌ها هم در این بازی روی بازی آرش برهانی بسته شده است. غیبت آندرانیک تیموریان و هاشم‌بیگ‌زاده در ترکیب استقلال هم از نکات جالب این بازی است.

 

۱۱:۰۰  نفوذ پژمانوری از سمت چپ و ارسال توپ روی دروازه راه‌آهن در درهانه دروازه روی سر محمد قاضی نشست، اما ضربه سر او به شکل عجیبی به سر آرش برهانی برخورد و از دروازه دور شد.

 

۲۰:۰۰  بیست دقیقه ابتدایی بازی بدون صحنه قابل توجهی در جریان است. راه‌آهنی‌ها پس از گل زودهنگام خود با یک دفاع منسجم چشم به ضد حمله‌ها دوخته‌اند و در مقابل استقلال امیر قلعه‌نویی در بیست دقیقه ابتدایی بازی بسیار سردرگم و بی‌برنامه ظاهر شده است.

 

۲۵:۰۰ یک ضربه از میلا فخرالدینی از پشت محوطه جریمه سرانجام در دقیقه ۲۵ بازی موجب می‌شود تا وحید طالب‌لو یک واکنش نصفه و نیمه‌ای از خود به نمایش بگذارد. در سوی مقابل غیر از صحنه گل، هنوز نامی از محسن فروزان، دروازه‌بان استقلال نشنیده‌ایم.

 

۲۸:۰۰  یک شوت از محمد قاضی با فاصله اندکی از کنار دروازه طالب لو به بیرون می‌رود.

 

۳۲:۰۰  ارسال کرنر از سوی میلاد فخرالدینی با ضربه سر محمد قاضی همراه شد، ولی ضربه سر او با فاصله اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

۳۳:۰۰  جدی‌ترین موقعیت استقلالی‌ها توسط آرش برهانی به تیر افقی دروازه راه‌آهن برخورد کرد. نفوذ فخرالدینی و پاس او در محوطه جریمه به کاپیتان استقلالی‌ها رسید و او با یک چرخش توپ را راهی دروازه طالب‌لو کرد که از بخت بد برهان و استقلال، توپ به تیر افقی برخورد کرد.

 

۳۴:۰۰  استقلالی ها پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شدند که کرار جاسم توپ را درست به جایی فرستاد که وحید طالب لو در آن‌جا قرار داشت.

 

۳۶:۰۰  محسن ایران‌نژاد، نخستین کارت زرد این بازی را دریافت کرد.

 

۳۷:۰۰  ارسال خسرو حیدری با ضربه سر مگوئیان همراه شد؛ اما به رغم خروج ناقص طالب‌لو، این توپ راهی به دروازه راه‌آهن نداشت.

 

پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر راه‌آهن برابر استقلال

 

۴۶:۰۰  هاشم بیگ‌زاده به‌ جای پژمان نوری به میدان آمد تا امیر قلعه‌نویی نیمه دوم را با یک تغییر آغاز کرده باشد.

 

۴۹:۰۰  نخستین موقعیت استقلال در نیمه دوم توسط آرش برهانی به‌ هدر می‌رود؛ جایی که او در آستانه دروازه راه‌آهن توپ را به بدن طالب‌لو می‌کوباند.

 

۵۳:۰۰  ابراهیم کریمی با خطایی که روی آرش برهانی انجام می‌دهد، دومین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

 

۵۶:۰۰  گل برای استقلال. کرار جاسم در نخستین بازی‌اش برای استقلال گلزنی می‌کند. البته خسرو حیدری با یک فرار چندین متری و یک سانتر زیبا، نقش بسزایی در به‌ ثمر رسیدن این گل داشت.

 

۵۸:۰۰  فرار هاشم بیگ‌زاده از سمت چپ می‌توانست مهاجمان استقلال را در موقعیت گلزنی قرار دهد؛ اما داور خطای محمد قاضی را اعلام کرد.

 

۵۹:۰۰  نخستین تعویض راه‌آهن این گونه انجام شد که رضائیان، زننده تک گل راه‌آهن جایش را به علی‌ علیپور می‌دهد.

 

۶۲:۰۰ یک همکاری زیبا از بازیکنان استقلال با چند پاس خوب در نیمه میدان پشت محوطه جریمه، توپ را در اختیار جاسم کرار قرار می‌دهد و او در حالی که می‌توانست در فضای خالی سمت راست خسرو حیدری را صاحب توپ کند، با خودخواهی توپ را به آسمان می‌کوبد.

 

۶۶:۰۰  آرش برهانی جای خود را در ترکیب استقلال به آندرانیک تیموریان می‌دهد. برهانی بازوبند را هم به خسرو حیدری واگذار می‌کند.

 

۶۷:۰۰  محمد غلامی هم در ترکیب راه‌آهن جای خود را به امین منوچهری می دهد.

 

۷۰:۰۰  یک موقعیت خطرناک برای استقلالی‌ها. فرار زیبای میلاد فخرالدینی از سمت راست و ارسال او به ضربه سر کرار جاسم همراه بود که توپ به تیر افقی دروازه برخورد کرد و گل نشد.

 

۷۵:۰۰  گل برای استقلال. باز هم حضور مؤثر خسرو حیدری و نقش پ رنگ او روی گل استقلال مانند گل اول. ارسال حیدری از سمت راست روی سر محمد قاضی نشست تا نام قاضی هم در میان گلزنان این بازی ثبت شود.

 

۷۶:۰۰  سومین تعویض راه‌آهن به این ترتیب انجام شد که میلاد محمدی به‌ جای آبشک به میدان آمد.

 

۸۴:۰۰  میلاد خرسندنیا، مدافع جوان استقلال با خطا روی میلاد محمدی به‌ عنوان نخستین بازیکن استقلالی با کارت زرد داور جریمه می‌شود.

 

۸۸:۰۰  یعقوب کریمی به‌ عنوان سومین تعویض استقلال به‌ جای خسرو حیدری به میدان می‌آید.

 

۹۰:۰۰  امید ابراهیمی دومین بازیکن استقلال است که با کارت زرد زرگر جریمه می‌شود.

حسین معدنی، مربی تیم ملی والیبال درگذشت

حسین معدنی، مربی تیم ملی والیبال ایران که در لیگ جهانی امسال در کنار کواچ روی نیمکت تیم ملی ایران می‌نشست و سرمربی سابق این تیم، صبح امروز به دیار باقی شتافت و جامعه ورزشی ایران را در شوکی بزرگ فرو برد. معدنی که از سرطان رنج می‌برد، پس از اینکه چند هفته پیش در بیمارستان بستری شد، صبح امروز جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

حسین معدنی، مربی تیم ملی والیبال ایران که در لیگ جهانی امسال در کنار کواچ روی نیمکت تیم ملی ایران می‌نشست و سرمربی سابق این تیم، صبح امروز به دیار باقی شتافت و جامعه ورزشی ایران را در شوکی بزرگ فرو برد. معدنی که از سرطان رنج می‌برد، پس از اینکه چند هفته پیش در بیمارستان بستری شد، صبح امروز جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

به ‌گزارش «تابناک»، شاید باورش سخت باشد، چهره‌ای آشنا و دوست‌داشتنی که تا همین یک ماه پیش در مرحله گروهی لیگ جهانی در کنار کواچ روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته بود و با یک لبخند همیشگی، کار هدایت والیبالیست‌های خوب کشورمان را به ‌عهده گرفته بود، ‌یکباره و در یک ماه از میان ما برود.

بنا بر این گزارش، پس از پایان کار تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی لیگ جهانی و راهیابی به دور نهایی، خبر رسید که حسین معدنی نمی‌تواند تیم ملی را در فلورانس همراهی کند و باید برای انجام درمان پزشکی‌اش در تهران بماند. روزی که این خبر مخابره شد، کسی گمان نمی‌کرد که ماجرا آن‌قدر پیشرفته باشد که جامعه ورزش ایران در عرض یک ‌ماه در شوک از دست دادن یکی از بهترین مربیان وطنی والیبال فرو برود.

چندی پیش، کاپیتان سابق و خوش‌اخلاق تیم ملی والیبال ایران، به‌ دلیل گرفتگی مجرای صفرا دچار دل‌درد شد که بعد از مراجعه به بیمارستان، پزشکان متوجه شدند توده‌ای راه مجرا را بسته و با گذاردن یک لوله مجرا را باز کردند. از عوارض این عمل، التهاب پانکراس بود که حسین معدنی با این مشکل روبه روشد. این التهاب به ریه هم سرایت کرد و باعث اختلال کار ریه شد، به گونه ای که سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران، تنها با دستگاه تنفسی قادر به تنفس بود، اما سرانجام و در حالی‌ که پزشکان و نزدیکان وی از بهبود حال او خبر می‌دادند، در
۴۱‌سالگی درگذشت و در تاریخ جاودانه شد.

حسین معدنی که فارغ‌التحصیل رشته مهندسی شیمی است، کاپیتان و یکی از بهترین پاسورهای تاریخ والیبال ایران بود، حتی هنگامی که عنوان بهترین پاسور والیبال آسیا را هم یدک می‌کشید. بازیکن سابق تیم‌های استقلال، بنیاد شهید، صدا و سیما، فتح، بانک کشاورزی، هما، دانشگاه آزاد، آیدانه چالدران و پیکان تهران، سابقه پنج دوره حضور با تیم پیکان در جام‌ باشگاه‌های آسیا را دارد و با تیم ملی والیبال کشورمان در یک دوره بازی‌های آسیایی، یک دوره رقابت‌های جهانی و دو دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور پیدا کرده بود.

وی سرمربیگری اردبیلی تیم‌های استیل‌آذین، داماش گیلان، باریج اسانس کاشان و شهرداری تبریز سابقه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران را در سال‌های
۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ داشت و با آمدن ولاسکو، در حکم مربی در کنار او دوران طلایی والیبال ایران را رقم زد.

معدنی که با رفتن ولاسکو از نظر بسیاری از مردم و کار‌شناسان، جانشین شایسته مرد آرژانتینی تیم ملی بود، با آمدن کواچ هم به‌عنوان مربی در کنار او روی نیمکت نشست و نقش بسزایی در موفقیت تیم ملی والیبال ایران داشت؛ اما حیف که به دلیل بیماری نتوانست اوج کار شاگردانش را در دور نهایی لیگ جهانی ببیند و راهی بیمارستان شد.

وی در سال
۲۰۰۷ و در زمان حضور زوران گائیچ در رأس تیم ملی والیبال ایران هم سابقه نشستن در حکم مربی روی نیمکت تیم ملی والیبال را داشت.

بسیاری از شاگردان معدنی و اعضای تیم ملی والیبال در روزهای گذشته از طریق صفحات شخصی در شبکه‌های اجتماعی از مردم خواسته بودند برای سلامتی مربی دوست‌داشتنی تیم ملی دعا کنند.
تابناک نیز درگذشت این مربی خوشنام والیبال را به خانواده وی و جامعه ورزش تسلیت می‌گوید.

تساوی پرسپولیس و نفت تهران در هفته نخست لیگ برتر

بازی دو تیم پرسپولیس و نفت تهران در هفته نخست لیگ برتر برنده‌ای نداشت تا دو تیم، هر کدام با یک گل زده و یک امتیاز هفته نخست را به پایان ببرند.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در نخستین بازی خود در لیگ چهاردهم از ساعت ۱۹:‌۴۰ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت تهران رفته بود، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت.

به گزارش «تابناک»، بسیاری بازی نفت و پرسپولیس را یکی از دیدارهای دیدنی هفته نخست لیگ بر‌تر می‌دانستند و منتظر تقابل علی‌دایی و علی منصوریان بودند که پیش‌بینی‌هایشان برای یک دیدار جذاب، تنها برای یک نیمه درست بود، پس از نیمه نخست زیبا و دیدنی این بازی با یک نیمه دوم کسل‌کننده، دو تیم نشان دادند که به تساوی یک بر یک راضی هستند.

هرچند بازی‌ در مجموع در سطح بسیار عالی برگزار نشد، دو گل فوق‌العاده داشت که موجب شد تا تماشاگران حسابی به‌ وجد بیایند.

بنا بر این گزارش، در روزی که ورزشگاه آزادی نخستین تجربه بلیت‌‌فروشی اینترنتی‌اش را تجربه می‌کرد، جمعیت خوبی به ورزشگاه آمده بودند و شمار چشمگیری نیز‌ به دلیل آگاهی نداشتن از ماجرای بلیت‌‌فروشی پشت درهای ورزشگاه ماندند؛ اما با این حال، آزادی میزبان بازی خوبی در نخستین هفته لیگ بر‌تر بود؛ بازی که محل تقابل ستاره‌های زیادی با هم‌تیمی‌های سابقشان بود.

رضا نوروزی، مهاجم موفق فصل پیش نفتی‌ها، راهی پرسپولیس شده بود و در مقابل غلامرضا رضایی پرسپولیسی پیراهن نفت را بر تن کرده بود. البته غلامرضا رضایی موفق‌تر از نوروزی بود و موفق شد، دروازه پرسپولیس را در این بازی باز کند؛ گلی که البته با هیچ شادی از سوی رضایی همراه نبود.
 

ترکیب نفت تهران

 
علیرضا بیرانوند، محمدامین حاج‌محمدی، مهدی شیری، وحید حمدی‌نژاد، سیامک کوروشی، علیرضا عزتی، مرتضی پورعلی گنجی، حسین ابراهیمی، وحید امیری، ایمان مبعلی و غلامرضا رضایی.
سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب پرسپولیس تهران


سوشا مکانی، علیرضا محمدی، حمید علی‌عسگر، محمدرضا خانزاده، محسن بنگر، مهرداد کفشگری، رضا حقیقی، پیام صادقیان، هادی نوروزی، رضا نوروزی، محمد عباس‌زاده.
سرمربی: علی دایی

گزارش بازی


* در غیاب محمد نوری، بازوبند کاپیتانی پرسپولیس به دستان رضا نورمحمدی بسته شده است.

* در نخستین تجربه بلیت فروشی اینترنتی در ورزشگاه آزادی، جمعیت بسیاری در ورزشگاه دیده می‌شود؛ هرچند شمار بسیاری از هوادارن که از جریان بلیت فروشی اینترنتی خبر نداشتند، پشت درهای ورزشگاه ماندند.

 

۱۱:۰۰  گل برای پرسپولیس. یک کاشته دیدنی از پیام صادقیان پرسپولیس را به نخستین گل فصلش می‌رساند. بازیکن شماره یازده پرسپولیس در یازدهمین دقیقه بازی نخستین گل فصلش را به ثمر می‌رساند.

 

* سوشا مکانی در نخستین بازی فصل درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته و نیلسون از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کند.

* حسین ماهینی، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به دلیل مشکلات سربازی در این بازی در ترکیب پرسپولیس جایی ندارد.

 

۱۳:۰۰  بازیکنان نفت تهران پس از دریافت گل، حمله‌ای ‌روی دروازه پرسپولیس تزتیب دادند؛ اما حاج‌محمدی، مدافع پیش‌تاخته نفت در دهانه دروازه توپ را به آسمان کوبید.

 

۱۵:۰۰  ضربه کاشته ایمان مبعلی با فاصله کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون می‌رود.

 

۲۷:۰۰  گل برای نفت و چه کسی هم گل می‌زند!...غلامرضا رضایی؛ بازیکن سابق پرسپولیس که در این تیم همیشه ‌مشکل گلزنی داشت، با یک گل زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه سوشا مکانی هم‌تیمی فصل قبل خود را باز می‌کند. توپ رضایی پس از برخورد به تیر افقی دروازه به سر سوشا مکانی برخورد می‌کند و وارد دروازه پرسپولیس می‌شود.

 

* غلامرضا رضایی پس از گل هیچ شادی نکرد.

 

۳۱:۰۰  یک همکاری عالی میان غلامرضا رضایی و ایمان مبعلی، ایمان پورعلی‌گنجی را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ اما شوت او راهی به دروازه سوشا مکانی نداشت.

 

۳۸:۰۰  ایمان پورعلی‌گنجی با یک پاس خوب در عمق، وحید امیری را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ اما دخالت مدافعان پرسپولیس مانع شد تا وحید امیری راه به جایی ببرد.

۴۳:۰۰  یک ضربه دیدنی از محمد عباس‌زاده و تیر افقی دروازه، مانع گل شدن توپ مهاجم جوان پرسپولیس می‌شود. به رغم خطای بازیکنان نفت روی پیام صادقیان داور آوانتاژ اعلام کرد تا محمد عباس‌زاده با یک ضربه دیدنی از پشت محوطه جریمه تیر دروازه برانوند را بلرزاند.

 

پایان نیمه نخست بازی با تساوی ۱-۱ دو تیم

 

۴۶:۰۰  پرسپولیس بازی را با یک تغییر در ترکیبش آغاز می‌کند. امید عالیشاه جای هادی نوروزی را در ترکیب پرسپولیس می‌گیرد.

 

۵۲:۰۰  نخستین کارت زرد بازی برای سیامک کوروشی مدافع تیم نفت.

 

۵۳:۰۰  یک کار تمرین شده و خوب میان بازیکنان پرسپولیس، رضا نوروزی را در موقعیت گلزنی قرار داد که نوروزی نتوانست دروازه تیم سابقش را باز کند.

 

۶۰:۰۰  محمدامین حاج‌محمدی دومین کارت زرد نفتی‌ها را در این دیدار دریافت می‌کند.

 

۷۰:۰۰  رضا نوروزی یک موقعیت تک به تک با بیرانون را به آسمان کوبید.

 

۷۱:۰۰  نخستین تغییر در ترکیب نفت به این صورت اتفاق افتاد که غلامرضا رضایی از بازی بیرون رفت و علی قربانی به‌جای او وارد زمین شد.

 

۷۸:۰۰  علیرضا عزت‌کرامت جای خود را در ترکیب نفت تهران به کما کامیابی‌نیا می‌دهد.

 

۸۲:۰۰  محمد عباس‌زاده، بهترین موقعیت پرسپولیس در نیمه دوم را از دست داد. ارسال صادقیان با ضربه سر بنگر توپ را در دهانه دروازه نفت روی سر عباس‌زاده کاشت؛ اما مهاجم جوان پرسپولیس نتوانست دروازه نفت را باز کند.

 

۸۴:۰۰  کفشگری از پرسپولیس با کارت زرد داور جریمه می‌شود.

 

۸۷:۰۰  محمدامین حاج‌محمدی با خطای که روی پیام صادقیان انجام می‌دهد با دریافت کارت قرمز دوم از زمین بازی اخراج می‌شود.

 

۹۰:۰۰  رضا حقیقی جای خود را ترکیب پرسپولیس به محمد نوری می‌دهد.

 

۹۰:۰۰  پادوانی مدافع برزیلی نفت به جای ابراهیمی به زمین مسابقه وارد می‌شود.

 

۹۰+۰۱  رضا نوروزی هم جای خود را به طارمی می‌دهد.

 

۹۰+۰۳  مهرداد کفشگری هم از پرسپولیس با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج می‌شود تا پرسپولیس هم مانند نفت ده نفره بشود.

اخبار ورزشي:10/5/1393

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبسایت مجاهدین پارسیان ایران- سلسله آموزشي واطلاع رساني
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پارسيان 100چه سايتي است؟
    نام اعضا(مهم):

      نام عضا(مهم):

      ا-ح

      ف-ح

      ع-ب

      م-ج

      د-ا

      ع-م

      ر-د

      م-د

      و-ص

      ن-ص

      ع-ص

      ن-ک

      ف-م

      ن-چ

      س-د

      ا-م

      ح-ع

      ج-خ

      و...

    16آذر- روزدانشجو

    16آذر- روز دانشجو

    گرامی داشت دانشجویان شهید 

    ذانشگاه تهران


    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 289
  • بازدید کلی : 4,216
  • اخبارپارسیان100

    توجه:

    اخبارپارسیان100 

    از این پس بطور ویدیو پخش می شود.

    برای بهتر دیدن ویدیو هابه صفحه ی اصلی

    وبسایت مراجعه نمایید.