loading...
.......................
آیت الکرسی
عزاداری حسینی-محرم 1393-پادگان مجاهدین پارسیان ایران
آیت الله طالقانی - مجاهد نستوه ، انقلابی رو سفید

اخبار جدید مجاهدین

اخبار جدید مجاهدین 


حمله به اردوگاه دشمن 13دی1393


دشمن ازحمله مجاهدین با خبر بود
چراکه قبل از رسیدن
رزمندگان مجاهدین پارسیان ایران
مکان های مهم راتخریب کرده و

فقط مقر فرماندهی سالم بود
وهمه ی فرماندهان فرار کرده و فقط یک فرمانده وتعداد کمی سرباز در اردوگاه باقی مانده بودند.

 در این حمله 3مجاهد پارسیان به شهادت رسیدند.

و درآخر مجاهدین اروگاه دشمن را فتح کرده وبرای آمادگی بیشتر ارتش را به منطقه ای دیگری خواهد برد.  




تاریخ:1393/10/13

......... بازدید : 8 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

اخبارورزشي پارسيان100

استقلال لیگ چهاردهم فوتبال کشور را با برتری ۲ بر یک مقابل راه آهن آغاز کرد.

به گزارش ایفنام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، در هفته  اول فصل چهاردهم لیگ برتر فوتبال و از ساعت ١٩:٤٠ راه آهن و استقلال به قضاوت حسن زرگر در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری ٢ بر یک شاگردان امیر قلعه نویی خاتمه یافت. رامین رضائیان دقیقه ٣ برای راه آهن و جاسم کرار و محمد قاضی دقایق ٥٦ و ٧٥ برای استقلال گلزنی کردند.

استقلال در نیمه نخست به غیر از آندرانیک تیموریان و هاشم بیک زاده، نفرات اصلی خود را در ترکیب داشت و برابر راه آهنی قرار گرفت که هنوز ماجرای مالکیتش حل نشده باقی مانده است.

تماشاگران برای دیدن گل در مسابقه زیاد منتظر نماندند و رامین رضائیان دقیقه ٣، با استفاده از اشتباه مدافعان استقلال گل نخست را برای تیمش وارد دروازه این تیم کرد. گل برتری راه آهن مطابق با انتظار استقلال را برای جبران گل خورده مقابل دروازه حریف آورد اما حرکات سرعتی بهادر عبدی و محمد غلامی به سمت دروازه محسن فروزان سبب شد بازیکنان استقلال نتوانند ابتکار عمل را در میدان به دست بگیرند.

حرکات خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی از راست و چپ روزنه امید استقلال برای جبران نتیجه بود و دقیقه ٣٢ بر روی ضربه کرنر فخرالدینی، ضربه سر قاضی خطرناک از کنار دروازه بیرون رفت. یک دقیقه بعد فخرالدینی این بار از سمت راست وارد محوطه جریمه شد و پاس او به آرش برهانی رسید که این بازیکن توپ را به تیر دروازه وحید طالب لو و راه آهن کوبید. حملات استقلال یک دقیقه بعد ضربه ایستگاهی را به دنبال داشت که طالب لو شوت جاسم کرار را کنترل کرد.

دقیقه ٣٦ خطای محسن ایران نژاد بر روی خسرو حیدری یک کارت زرد برای این بازیکن و ضربه ایستگاهی برای استقلال به دنبال داشت که توپ ارسالی با وجود اشتباه طالب لو در خروج از دروازه با ضربه سر مگویان به بیرون رفت.

شوت بی حاصل امید ابراهیمی در دقیقه ٤٤ پایان حملات استقلال در نیمه نخست بود تا این نیمه با برتری یک بر صفر راه آهن تمام شود.

بازی در نیمه دوم با حضور هاشم بیک زاده بجای پژمان نوری و حملات استقلال آغاز شد. دقیقه ٤٩ ضربه کرنر استقلال به محمد قاضی رسید و ضربه ناقص او با برخورد به مدافعان راه آهن در محوطه شش قدم مقابل آرش برهانی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را طالب لو با پا دفع کرد.

دقیقه ٥٣ خطای ابراهیم کریمی بر روی برهانی علاوه بر اینکه برای بازیکن راه آهن کارت زرد به همراه داشت پایه گذار فرصتی برای سجاد شهباززاده مهاجم استقلال شد که شوت او را محسن ایران نژاد دفع کرد. با این حال استقلالی ها سرانجام دقیقه ٥٦ مزد حملاتشان را گرفتند و طبق الگویی که خاص این تیم است ارسال خسرو حیدری پایه گذار گل تساوی این تیم شد، البته اشتباه مدافعان و وحید طالب لو هم سبب شد تا کرار جاسم توپ را به گوشه تور دروازه راه آهن بدوزد و بازی را به تساوی بکشاند.

بعد از این گل رامین رضائیان مهاجم گلزن راه آهن در این دیدار جایش را به علی علیپور داد تا شاید جریان بازی به نفع شاگردان استیلی تغییر کند. در ادامه آرش برهانی که در این بازی در گلزنی ناکام بود دقیقه ٦٥ بازوبند کاپیتانی را به خسرو حیدری سپرد و جایش در میدان را هم به آندرانیک تیموریان داد، در مقابل هم امین منوچهری جایگزین محمد غلامی در ترکیب راه آهن شد.

دقیقه ٧٠ یک فرصت طلایی دیگر نصیب استقلال شد و پاس فخرالدینی با ضربه سر جاسم کرار همراه شد که اثرگذاری طالب لو و تیر دروازه مانع به ثمر رسیدن گل دوم حریف شدند. با این حال دقیقه ٧٥ باز هم ارسال خسرو حیدری این بار با ضربه سر محمد قاضی به گل دوم استقلال تبدیل شد.

بعد از این گل میلاد محمدی جایگزین بهادر عبدی در ترکیب راه آهن شد اما این تغییر هم نتوانست تیمی را که در نیمه دوم به طور کامل عقب نشسته بود احیا کند. کارت زرد خرسندنیا، جایگزینی یعقوب کریمی بجای خسرو حیدری و ضربه سر بی حاصل شیث رضایی در دقیقه ٩٠ تنها اتفاقات بازی افت کرده در دقایق پایانی بود تا سرانجام استقلال با برتری ٢ بر یک مقابل راه آهن، سه امتیاز از نخستین دیدار فصل را به حساب خود واریز کند.

تیم فوتبال سپاهان فصل چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور را با برتری مقابل پیکان آغاز کرد.

به گزارش ایفنام و به نقل از تسنیم ،  هفته اول چهاردهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز (جمعه) با برگزاری دیدارهایی پیگیری شد که در یکی از دیدارها تیم های سپاهان اصفهان و پیکان از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند، دیداری که تیم میزبان آن را با برتری 2 بر صفر پشت سر گذاشت.

شاگردان زلاتکو کرانچار در نیمه اول این دیدار و در دقیقه 20 توسط وریا غفوری به گل رسیدند تا با روحیه بهتری کار را دنبال کنند. سپاهانی ها نیمه اول را با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشتند.

در ادامه این دیدار و در نیمه دوم شاگردان منصور ابراهیم زاده در صدد جبران نتیجه بر آمدند و تلاش زیادی کردند تا حداقل بتوانند یک امتیاز از بازی خارج از خانه خود بگیرند اما سپاهانی ها بار دیگر سفیدپوشان تهرانی را غافلگیر کردند و جواهیر سوکای در دقیقه 79 گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

بازی در دقایق پایانی توسط بازیکنان سپاهان کنترل شد تا در پایان زردپوشان اصفهانی با نتیجه 2 بر صفر پیروز میدان شوند. سپاهان با این پیروزی سه امتیازی شد و با تفاضل گل 2+ در صدر جدول رده بندی لیگ برتر جای گرفت.

هفدهمین دوره بازی های آسیایی ٢٠١٤ از ٢٩ شهریور رسماً شروع می شود، اما فوتبال و واترپلو چند روز زودتر کارشان را آغاز می کنند.    

به گزارش ایفنام ، هفدهمین دوره بازی های آسیایی ٢٠١٤ به میزبانی اینچئون کره جنوبی از ١٩ سپتامبر تا ٤ اکتبر برگزار می شود و حضور کاروان ایران در این بازی ها نیز در حال حاضر در ١٨ رشته قطعی شده است.

در حالی که افتتاحیه بازی ها ١٩ سپتامبر (٢٨ شهریور) برگزار خواهد شد، اما بازی ها از ٢٩ شهریور آغاز می شود. در بین این رشته ها فوتبال و واترپلو زودتر از سایر رشته ها کارشان را آغاز می کنند.

مسابقات فوتبال از ٢٣ شهریور و واترپلو از ٢٧ شهریور آغاز می شود.

در مجموع این دوره ٤٣٩ مدال طلا توزیع خواهد شد.

برنامه بازی ها به شرح زیر است:

 

 

رشته

زمان برگزاری

تعداد مدال طلا

١

شنا

٣٠ شهریور تا اول مهر

٣٨

٢

شیرجه

٧ تا ١١ مهر

١٠

٣

شنای موزون

٢٩ شهریور تا ٢ مهر

٣

٤

واترپلو

٢٧ شهریور تا ٩ مهر

٢

٥

تیراندازی با کمان

اول تا ٦ مهر

٨

٦

دوومیدانی

٥ تا ١١ مهر

٤٧

٧

بدمینتون

٢٩ شهریور تا ٧ مهر

٧

٨

بیس بال

٣٠ شهریور تا ٦ مهر

١

٩

سافت بال

٥ تا ١٠ مهر

١

١٠

بسکتبال

٢٩ شهریور تا ١١مهر

٢

١١

بولینگ

اول تا ١٠ مهر

١٢

١٢

بوکس

اول تا ١١ مهر

١٣

١٣

آبهای آرام - اسپرینت

٥ تا ٨ مهر

١٢

١٤

اسلالوم

یک تا ١١ مهر

٤

١٥

کریکت

٢٩ شهریور تا ١١ مهر

٢

١٦

دوچرخه سواری track

٢٩ شهریور تا ٣ مهر

١٠

١٧

جاده

٥ تا ٧ مهر

٤

١٨

دوچرخه سواری MTB

٨ مهر

٢

١٩

دوچرخه سواری BMX

٩ مهر

٢

٢٠

سوارکاری

٢٩ شهریور تا ٨ مهر

٦

٢١

شمشیربازی

٢٩ شهریور تا ٣ مهر

١٢

٢٢

فوتبال

٢٣ شهریور تا ١٠ مهر

٢

٢٣

گلف

٣ تا ٦ مهر

٤

٢٤

ژیمناستیک - آرتیستیک

٣٠ شهریور تا ٣ مهر

١٤

٢٥

ژیمناستیک - ریتمیک

٩ تا ١٠ مهر

٢

٢٦

ژیمناستیک - ترامپولین

٤ مهر

٢

٢٧

هندبال

٢٩ شهریور تا ١٠ مهر

٢

٢٨

هاکی

٢٩ شهریور تا ١٠ مهر

٢

٢٩

جودو

٢٩ شهریور تا اول مهر

١٦

٣٠

کبدی

٦ تا ١١ مهر

٢

٣١

کاراته

١٠ تا ١٢ مهر

١٣

٣٢

٥ گانه

١٠ تا ١١ مهر

٤

٣٣

روئینگ

٢٩ شهریور تا ٣٢ مهر

١٤

٣٤

راگبی

٨ تا ١٠ مهر

٢

٣٥

بادبانی

٢ تا ٩ مهر

١٤

٣٦

سپک تاکرا

٢٩ شهریور تا ١١ مهر

٦

٣٧

تیراندازی

٢٩ شهریور تا ٥ مهر

٤٤

٣٨

اسکواش

٢٩ شهریور تا ٥ مهر

٤

٣٩

پینگ پنگ

٥ مهر تا ١٢ مهر

٧

٤٠

تکواندو

٨ تا ١١ مهر

١٦

٤١

تنیس

٢٩ شهریور تا ٨ مهر

٧

٤٢

سافت تنیس

٧ تا ١٢ مهر

٧

٤٣

والیبال

٢٩ شهریور تا ١١ مهر

٢

٤٤

والیبال ساحلی

٢٩ شهریور تا ٧ مهر

٢

٤٥

وزنه برداری

٢٩ شهریور تا ٤ مهر

١٥

٤٦

کشتی

٥ تا ٩ مهر

٢٠

٤٧

ووشو

٢٩ شهریور تا ٢ مهر

١٥

٤٨

سه گانه

٣ تا ٤ مهر

٣


  هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من به مراسم بهترین های لیگ برتر نرفتم، چون دیدم بهتر از من به آن مراسم دعوت شده بودند.

به گزارش ایفنام و به نقل از خبرگزاری فارس،علی کریمی در مورد غیبتش در مراسم بهترین های لیگ سیزدهم اظهار داشت: با توجه به دعوتی که از من شده بود ابتدا جا دارد از همه دوستان تشکر کنم اما راستش را بخواهید وقتی که متوجه شدم برخی از افراد که از من بهتر هستند در این مراسم شرکت کرده اند ترجیح دادم که از خانه این برنامه را ببینم تا همه چیز خراب نشود. بالاخره این موضوع هم بسیار مهم بود که با آمدن من آقایان ناراحت نشوند.

وی درباره تشویق های هواداران پرسپولیس در تمرینات و حتی بازی پرسپولیس و نفت نیز، اظهار داشت: من از همه هواداران سپاسگزارم که همواره لطف خود را به بنده نشان داده اند. آنها همیشه در قلب من جا دارند و به خاطر همین است که این هواداران را با دنیا عوض نمی کنم. خدا را شکر هواداران همه چیز را می دانند و امیدوارم آنها مرا حلال کنند چون دوست ندارم درباره همه چیز صحبت کنم.خوب یا بد همه چیز برای من در این فوتبال تمام شد و ما باید به دنبال کارهای خودمان باشیم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در پاسخ به سوالی که چه حرفی با هوادارانی دارید که مقابل درب تمرین پرسپولیس و هنگام بازی با نفت با پیراهن شما و پلاکاردهایی شما را تشویق کردند، گفت: یک دنیا از این هواداران تشکر می کنم. از فوتبال خداحافظی کردم، اما باز هم مرا شرمنده خودشان می کنند. یک خواهش دوستانه دارم؛ اجازه بدهید بچه های پرسپولیس کار خودشان را انجام دهند. هر جا که باشم برای من مثل میلیون ها هوادار پرسپولیس آرزویم موفقیت این تیم است، پس همه با هم کمک کنیم که بازیکنان به این هدفشان برسند.همیشه گفته ام دار و ندار من همین هواداران هستند و هرگز محبت های شان از یادم نخواهد رفت.

کریمی در پاسخ سوالی که آیا دنبال مربیگری هم هستید یا خیر نیز، گفت: دوران ما تمام شد اما امیدوارم در این فوتبال قدر افرادی مثل وحید هاشمیان و برخی دیگر از مربیان را که در مدارج بالا فوتبال را علمی آموختند در فوتبال ما جایی ندارند. ما باید به این افراد بیشتر بها بدهیم تا بتوانیم با فوتبال روز دنیا آشنا شویم.

وی در مورد پوشیدن شماره 8 توسط برخی بازیکنان و رخصت گرفتن از وی نیز، گفت: من از بازیکنانی که این کار را کردند ممنونم اما من صاحب پیراهن نیستم و همیشه این نام پرسپولیس و تراکتورسازی است که بزرگ می ماند. من برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت می کنم و همیشه گفته ام شماره به یک نفر اعتبار و ارزش نمی دهد و زیاد مهم نیست. خود من وقتی شماره 8 پرسپولیس را پوشیدم این را در جای دیگر هم گفتم این پیراهن بر تن بزرگانی بود که همه عاشقانه تیم خود را دوست داشتند مانند مجتبی محرمی و حتی ناصر محمدخانی. امیدوارم هر کس که این پیراهن را می پوشد ان شاءالله بتواند موفق و سربلند باشد.

وی در پاسخ سوال دیگری در مورد انتقادهایش درباره اینکه فوتبالیست ها بعد از فوتبال کار دیگری ندارند، گفت: ما همیشه باید دنبال حق باشیم. فوتبالیست یک دوره کوتاه دارد و بر خلاف رشته های ورزشی دیگر نمی تواند عضو مجامع دیگر باشد. یک فوتبالیست نمی تواند چون زیاد در چشم است وقتی کارهایی را انجام می دهد قطعا سعی می کنند او را هر طوری شده بزنند. من افرادی را می شناسم که فوتبالیست بزرگی بودند پس باید برای این بنده خداها هم مانند خیلی ها مراسم گلریزان بگیریم.

 

یک بازیکن گرجستانی در تمرین دوشنبه تیم فوتبال استقلال شرکت کرد.

به گزارش ایفنام و به نقل از تسنیم ،  تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز (دوشنبه) در زمین شماره 2 آزادی جهت آماده سازی برای دیدار روز جمعه مقابل استقلال خوزستان انجام شد.

* از طرف باشگاه استقلال بنری در کمپ استقلال نصب شده بود که در آن درگذشت ناصر احمدپور، پیشکسوت مطبوعات ورزشی کشور تسلیت گفته شده بود.

* امید ابراهیمی به دلیل کشیدگی کشاله ران مانند دو روز گذشته در تمرین حضور نداشت. همچنین محمود فکری یکی از دستیاران قلعه نویی در تمرین امروز غایب بود.

* پیش از آغاز تمرین امیر قلعه نویی با دستیارانش در وسط زمین جلسه ای کوتاه برگزار کرد. همچنین سرمربی استقلال به صورت خصوصی با جواد زرینچه گفت وگو کرد.

* صادق درودگر که به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر انتخاب شده است میهمان ویژه تمرین استقلال بود و با منصور پورحیدری، رضا رجبی، ادموند اختر و میرشاد ماجدی که از نزدیک نظاره گر تمرین آبی پوشان بودند، خوش وبش کرد.

* گزارشگر برنامه مناظره شبکه یک که هر جمعه از این شبکه به روی آنتن می رود به تهیه گزارشی از مسائل فوتبال در تمرین استقلال پرداخت و با تعدادی از تماشاگران این تیم مصاحبه کرد.

* یک بازیکن گرجستانی برای انجام تست در تمرین آبی پوشان حضور داشت که این بازیکن چهره ای شبیه مگویان، بازیکن ارمنستانی استقلال داشت.

* محور تمرین امروز استقلال دویدن دور زمین، بازی آقاوسط و فوتبال تحت فشار بود. این تمرینات زیر نظر ایمان عالمی و ستار همدانی انجام شد و قلعه نویی بر آنها نظارت داشت. در غیاب امیر حاج قاسم، مربی بدنساز استقلال که از حضور در جمع آبی پوشان کناره گیری کرده است، ایمان عالمی کارهای مربوط به او را انجام می داد.

*  دروازه بان های استقلال زیر نظر کریم بوستانی، مربی دروازه بانان تمرینات اختصاصی و سنگینی انجام دادند. همچنین آنها از دو توپ مخصوص برای انجام تمرینات خود استفاده کردند.

* تمرین امروز استقلال حدود 50 تماشاگر داشت. بیشتر صحبت آنها در خصوص اظهارنظر علی دایی، سرمربی پرسپولیس در مورد هوشنگ نصیرزاده، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال بود.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان می رود.

تمرین دوشنبه پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که حمید علی عسگر و مهرداد پولادی اختصاصی به تمرین پرداختند.

به گزارش ایفنام به نقل از فارس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 امروز در ورزشگاه درفشی فر دنبال شد.

در این تمرین بازیکنان پس از گرم کردن بدن های خود مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار خود قرار دادند.

حمید علی عسگر و مهدی دغاغله اختصاصی به صورت جداگانه تمرینات دویدن را در دستور کار خود قرار دادند.

علی دایی به دلیل حضور در مراسم ختم ناصر احمدپور و مدنی با 35 دقیقه تأخیر در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

محسن بنگر از تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر جریمه اش ابراز بی اطلاعی کرد.

در ابتدای تمرین پیروانی دقایقی با نوروزی اختصاصی گفت وگو کرد.

دروازه بانان نیم ساعت زودتر از سایر بازیکنان در تمرینات امروز شرکت کردند و اختصاصی با غلام پور به تمرین پرداختند.

پرسپولیسی ها همچنین در تمرین امروز پیگیر شرایط آب و هوایی خوزستان برای بازی روز پنج شنبه بودند.

یک مدرسه فوتبال نیز امروز از نزدیک تمرین قرمزپوشان را زیر نظر داشت.

در صورتی که بازیکن آلمانی رئال مادرید واگذار شود، جانشین وی ستاره ای از لیگ ژرمن ها خواهد بود. 

به گزارش ایفنام، هفته نامه معتبر کیکر در تازه ترین شماره خود که دوشنبه (امروز) منتشر شد، اعلام کرد سامی خدیرا با گزینه های حضور در تیم های آرسنال و چلسی انگلیس، بایرن مونیخ آلمان و پاری سن ژرمن فرانسه مواجه است.

بنابه نوشته این نشریه در صورتی که امسال و تا قبل از اتمام موعد نقل و انتقالات تابستانی (پنجره تابستانی) این هافبک ٢٧ ساله به یکی از تیم های فوق فروخته شود، بازیکن جانشین وی از لیگ آلمان یعنی بوندس لیگا انتخاب خواهد شد.

مطابق این گزارش کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی کهکشانی ها در این حال به سراغ «لوئیس گوستاوو» هافبک تیم ملی برزیل که عضو ولفسبورگ است، خواهد رفت.

بازیکن برزیلی با «گرگ ها» (ولفسبورگ) تا سال ٢٠١٨ قرارداد دارد اما در متن قراردادش تبصره ای گنجانده شده که در صورت پرداخت ٢٥ میلیون یورو می تواند تیمش را عوض کند.

اخبارورزشي:14/5/1393

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبسایت مجاهدین پارسیان ایران- سلسله آموزشي واطلاع رساني
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پارسيان 100چه سايتي است؟
    نام اعضا(مهم):

      نام عضا(مهم):

      ا-ح

      ف-ح

      ع-ب

      م-ج

      د-ا

      ع-م

      ر-د

      م-د

      و-ص

      ن-ص

      ع-ص

      ن-ک

      ف-م

      ن-چ

      س-د

      ا-م

      ح-ع

      ج-خ

      و...

    16آذر- روزدانشجو

    16آذر- روز دانشجو

    گرامی داشت دانشجویان شهید 

    ذانشگاه تهران


    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 282
  • بازدید کلی : 4,209
  • اخبارپارسیان100

    توجه:

    اخبارپارسیان100 

    از این پس بطور ویدیو پخش می شود.

    برای بهتر دیدن ویدیو هابه صفحه ی اصلی

    وبسایت مراجعه نمایید.