loading...
.......................
آیت الکرسی
عزاداری حسینی-محرم 1393-پادگان مجاهدین پارسیان ایران
آیت الله طالقانی - مجاهد نستوه ، انقلابی رو سفید

اخبار جدید مجاهدین

اخبار جدید مجاهدین 


حمله به اردوگاه دشمن 13دی1393


دشمن ازحمله مجاهدین با خبر بود
چراکه قبل از رسیدن
رزمندگان مجاهدین پارسیان ایران
مکان های مهم راتخریب کرده و

فقط مقر فرماندهی سالم بود
وهمه ی فرماندهان فرار کرده و فقط یک فرمانده وتعداد کمی سرباز در اردوگاه باقی مانده بودند.

 در این حمله 3مجاهد پارسیان به شهادت رسیدند.

و درآخر مجاهدین اروگاه دشمن را فتح کرده وبرای آمادگی بیشتر ارتش را به منطقه ای دیگری خواهد برد.  




تاریخ:1393/10/13

......... بازدید : 7 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

اخبارورزشي پارسيان100

پژمان جمشیدی: هنوز خودم را بازیگر نمی‌دانم

پژمان جمشیدی برای بار دوم است که روی صحنه تئا‌تر رفته و این بار عکس‌العمل‌های متفاوتی را نسبت به حضورش در نمایش «آرسنیک و تور کهنه» دریافت کرده است.

به نظر می‌رسد موضع مخالفینش کمی پایین‌تر آمده است و حضورش کمی قابل قبول‌تر شده است. به هر حال او از دو شب پیش دوباره روی صحنه رفته است و همانطور که خودش می‌گوید بازی قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشته است. هر چند که هنوز هم خودش را بازیگر نمی‌داند و عقیده دارد گذاشتن اسم بازیگر برای او کمی زود است. «آرسنیک و تور کهنه» نمایشنامه معروفی است که در برادوی روی صحنه رفته است و بعد از موفقیتی که آنجا به دست آورد در سراسر دنیا اجرا شد. بعد از اجرای موفقی که به دست آورد فیلمش هم به‌‌ همان نام «آرسنیک و تور کهنه» ساخته و اکران شد. همانطور که گفتیم این نمایش در کشورهای مختلفی اجرا شده است و حالا به ایران رسیده است. پژمان جمشیدی در این باره می‌گوید: «خوشحالم از این‌که جزیی از این تیم شده‌ام. تیم حرفه‌ای که محمدرضا کوهستانی بازنویسی نمایشنامه را بر عهده گرفته و حسین پارسایی هم به عنوان کارگردان در این تیم حضور دارد.» گپ کوتاه با پژمان جمشیدی را از دست ندهید.

ورزشی > فوتبال - فوتسال

بهروان تاکید کرد:

امکان دادگاهی شدن دو بازیکن لیگ برتری/ پولی نداریم به ورزشگاه آزادی بدهیم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با تاکید بر اینکه این سازمان نمی تواند مبلغ 200 میلیون برای هر مسابقه به ورزشگاه آزادی بدهد، از امکان دادگاهی شدن دو بازیکن لیگ برتر فوتبال به خاطر تخلفشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر غلامرضا بهروان در حاشیه جلسه مربوط به تورنمنت جام شهدا که بعدازظهر امروز دوشنبه در سازمان لیگ برگزار شد درباره زمانبندی پخش مسابقات لیگ برتر فوتبال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: علاوه بر برنامه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید مسائلی مثل گرمای هوا، تماشاگران و خود بازیکنان را هم مدنظر داشته باشد. الان در بعضی از شهرها دمای هوا حتی به 50 درجه هم می رسد و ما نمی توانیم ساعت پنج بعداز ظهر مسابقه برگزار کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره وضعیت باشگاه نفت مسجد سلیمان و میزبانی در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه تاکید کرد: ما آخرین بازدید را هفته گذشته از ورزشگاه نفت انجام دادیم که خوشبختانه اتفاقات خوبی هم رخ داده بود. حدود 65 تا 70 درصد مشکلات رفع شده و مسئولان باشگاه قول دادند که باقی موارد را هم برطرف کنند.

بهروان ادامه داد: البته با توجه به رای کمیته انضباطی، تیم نفت مسجد سلیمان این هفته بدون تماشاگر به مصاف حریفش خواهد رفت.

وی در بخش دیگر از صحبت هایش درخصوص درخواست ورزشگاه آزادی مبنی بر گرفتن 270 میلیون تومان برای هر مسابقه استقلال و پرسپولیس گفت: قرار شد طبق رایزنی ها 50 میلیون توسط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پرداخته شود و مابقی توسط سازمان لیگ. اما من از همین جا اعلام می کنم که سازمان لیگ پولی ندارد به ورزشگاه آزادی بدهد. این مبالغی که درباره سازمان لیگ در رسانه ها مطرح می شود مربوط به باشگاه ها است نه خود سازمان لیگ. مطمئن باشید سازمان لیگ از این مبالغ ندارد که بدهد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ همچنین درخصوص عدم توافق فدراسیون فوتبال و صدا و سیما برای پرداخت حق پخش مسابقات گفت: اگر ما چهارشنبه این هفته با سازمان صدا و سیما سر مبلغ مورد نظر به تفاهم نرسیم شرمنده دوربین ها خواهیم شد! (دوربین ها را به ورزشگاه راه نمی دهیم)

بهروان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اعلام اسامی دو بازیکنی که تخلفشان در گرفتن کارت خدمت مسجل شده است یادآور شد: ما اجازه نداریم این اسامی را اعلام کنیم ولی از آنجا که فصل نقل و انتقالات تمام شده و مملکت هم قانون دارد و امکان اینکه این بازیکنان به تیم نظامی بروند وجود ندارد و حتی ممکن است آنها دادگاهی شوند.

وی در پایان درباره فروش بلیت الکترونیکی در ورزشگاه آزادی هم گفت: امسال هیچ بلیتی چاپ نمی شود و همه باید به صورت الکترونیکی آن را تهیه کنند. البته پیش بینی شده تا افرادی که از شهرستان ها می آیند و امکان دسترسی به اینترنت ندارند از طریق کارت های یک بار مصرف که سوبسید و یارانه آن را سازمان لیگ می دهد وارد ورزشگاه شوند.

اشکان هفته ای 80 هزار پوند می گیرد

اشکان دژاگه اگر پولی که از العربی می گیرد را به ریال تبدیل کند می تواند بعد از بازی در این تیم فوتبال را کنار بگذارد و خودش و چند نسل بعد از خودش را تامین کند.

با اینکه مدیر برنامه های بازیکن ایرانی العربی حاضر نشده در مورد رقم قرارداد اشکان صحبتی کند اما سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا چند روز قبل در گزارشی درباره انتقال دژاگه به العربی رقم قرارداد او را لو داده است.

به نوشته این سایت اشکان هفته ای 80 هزار پوند از العربی حقوق می گیرد که اگر پوند را 5300 تومان بگیریم،، حقوق هفتگی او 424 میلیون تومان خواهد بود. پولی بسیار زیاد که طبیعتا عربها مشکلی با پرداخت آن ندارند.

حالا که بحث اشکان شد به مصاحبه امروز او با فارس هم اشاره کنیم. اشکان درباره اینکه چرا العربی را انتخاب کرده، گفته:" پس از اینکه العربی به من پیشنهاد داد، خیلی به این پیشنهاد فکر کردم، البته مشخص است که از لحاظ مالی هم این پیشنهاد به سود من بود و از این لحاظ هم متضرر نخواهم شد. در این بین این تیم از شرایط بسیار خوب و حرفه‌ای برخوردار است و یک مربی حرفه‌ای هم دارد. از سوی دیگر چند بازیکن مطرح از جمله پائولونیوی برزیلی و پابلو هرناندز اسپانیایی را جذب کرده‌اند که باعث شد تا در تفکراتم به این نتیجه برسم که انتخاب العربی، انتخاب خوبی برایم خواهد بود."

دژاگه این بحث که حضور در فوتبال قطر باعث تمام شدن فوتبال او می شود را قبول ندارد:" من حدود 28 سالم است و تیم‌های بزرگ آلمان و انگلیس سعی می‌کنند که بازیکنان بسیار جوان را جذب کنند. بنابراین با سنی که در آن هستم باید آرام آرام به آینده‌ام فکر می کردم و تصمیمی که گرفتم هم بر اساس آینده‌نگری بود. البته این هم به این معنا نیست که با آمدن به العربی، می‌خواهم فوتبالم را در آسیا تمام کنم و خیلی‌‌ها این طور برداشت می‌کنند که با پیوستن به العربی قطر فوتبالم تمام خواهد ‌شد و در همین کشور هم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد. در واقع استدلال این دسته از افراد را متوجه نمی‌شوم. من فوتبال خودم را می‌شناسم و در قطر هم همانطوری کار می‌کنم که همیشه در سایر کشورها کار کرده‌‌ام. این امکان قطعا وجود دارد که دوباره به فوتبال اروپا برگردم"

دایی و نصیرزاده؛ حق با کیست؟

فوتبال ایران > لیگ برتر - اساسنامه فدراسیون به صراحت گفته که رییس کمیته حقوقی باید تحصیلات حقوقی داشته باشد.نگفته که باید مهارتش را از کلاس های رسمی فیفا بگیرد و این استدلال نصیرزاده نشان می دهد ایرادی که دایی وارد کرده قابل پذیرش است.

هوشنگ نصیرزاده را در برنامه نود شناختیم. مردی که بلد بود واژه هایش را کنار هم بچیند و از بالای عینک جوری به عادل نگاه کند و از ماده و تبصره ها حرف بزند که مخاطب باور کند حق با این مرد خوزستانی است.
او حالا چند صباحی است رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون است.ریاستی که در کشاکش جدال رسانه ای با علی دایی زیر سئوال رفته است. دایی می گوید طبق ماده 54 اساسنامه فدراسیون رییس و معاون کمیته حقوقی باید تحصیلات حقوقی داشته باشند و نصیزاده پاسخ داده است « بهتر است به اطلاعات خود اضافه کنید. آیین‌نامه انضباطی، مقررات و اخلاق را در هیچ دانشکده حقوقی در جهان تدریس نمی‌کنند. افرادی می‌توانند آنها را تدوین کنند که مهارت خود را از کلاس‌های رسمی فیفا گرفته باشند که اینجانب به عنوان تنها ایرانی که بیشترین شرکت در این کلاس‌ها را داشته و 13 سال است آنها را تدریس می‌کند، مسئولیت قانون‌گذاری در فوتبال را دارم و به جایگاهی که دارم به آن توجه می‌کنم پس بهتر است شما به جای قیام کردن در مقابل مقررات به آن احترام بگذارید. »
جوابی که هیچ مخاطبی را قانع نمی کند.به هر حال اساسنامه فدراسیون به صراحت گفته که رییس کمیته حقوقی باید تحصیلات حقوقی داشته باشد.نگفته که باید مهارتش را از کلاس های رسمی فیفا بگیرد و این استدلال نصیرزاده نشان می دهد ایرادی که دایی وارد کرده قابل پذیرش است.نصیرزاده و هیچ فرد دیگری نمی تواند خلاف اساسنامه مصوب فیفا عمل کند و به نظر می رسد فدراسیون در باره انتصاب او به عنوان رییس کمیته حقوقی، خلاف اساسنامه عمل کرده است.
اینکه بگوییم فردی دانش لازم را دارد اما مدرک تحصیلی مورد نظر را دارد مانند آن است که فردی بدون گواهینامه رانندگی ، راننده ماهری باشد. او آیا می تواند قانونا" رانندگی کند؟

دایی تمرکزش را روی تیم پرسپولیس بگذارد

نصیرزاده: اظهارات دایی درست نیست، او یک بار دیگر آیین‌نامه را مطالعه کند

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال اظهارات سرمربی پرسپولیس در مورد داشتن تحصیلات حقوقی برای ریاست این کمیته را نادرست دانست.

 

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اظهارات علی دایی مبنی بر اینکه او نباید به عنوان رئیس کمیته حقوقی فدراسیون انتخاب می‌شد، اظهار داشت: این آخرین باری است که جواب دایی را می‌دهم. بهتر است دایی تمرکزش را برای تیم خود بگذارد.

وی با بیان اینکه آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال در مجمع به تصویب رسیده است، افزود: قرار شد این آیین‌نامه از ابتدای لیگ 94-1393 اجرایی شود و تمام مواردی که از قول دیگران عنوان شده است، صحت ندارد.

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال تصریح کرد: از علی دایی و دیگر دوستان یک خواهش دارم. آنها که در مورد «بند» و «ماده» صحبت می‌کنند با بی‌دقتی اطلاعات غلطی به دایی می‌دهند که باعث می‌شود او واکنش نشان دهد. اگر اساسنامه فدراسیون فوتبال را یک آدم با تحصیلات کم هم بخواند متوجه می‌شود که در کمیته حقوق و تدوین مقررات یک رئیس (بلافاصله کاما قرار داده شده)‌ و یک معاون با تحصیلات حقوقی حضور دارند.

نصیرزاده افزود: در ادبیات «کاما» حرف ربط نیست بلکه تفکیک‌کننده است. اگر نوشته بودند که این کمیته از یک رئیس با تحصیلات حقوقی، آن وقت حرف دایی و دوستانش درست بود. وقتی که دوستان دایی اساسنامه نمی‌خوانند و فرق «کاما» و «واو» را نمی‌دانند ما چه گناهی کرده‌ایم؟!

وی تصریح کرد: با این شرایط نتیجه می‌گیریم که ریاست کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال فاقد شرط تحصیلات حقوقی است اما معاون او باید این شرط را داشته و سایر اعضای هم این شرط را ندارند.

«تمام اظهارات دایی با اساسنامه منطبق نیست»، وی با طرح این مدعا افزود: قرار نیست که ما تمام انرژی‌مان را صرف این کنیم که علیه یکدیگر حرف بزنیم. این صحبت‌ها از ایشان بعید است. من به دایی بی‌احترامی نکردم اما اظهارات او در مورد سمت من اصلاً صحیح نیست.

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: دایی اگر یک بار دیگر اساسنامه را مطالعه کند، متوجه می‌شود که من درست می‌گویم و خودش اشتباه می‌کند. اگر او اساسنامه فیفا را مطالعه کند در آنجا نیز متوجه می‌شود که مدرک تحصیلات حقوقی برای رئیس و نایب رئیس در کمیته اخلاق انضباطی و استیناف است که می‌خواهد افراد را محکوم کنند

نصیرزاده خاطرنشان کرد: در کمیته لیگال فیفا هم چنین شرطی برای رئیس کمیته حقوقی فیفا وجود ندارد. در هر صورت یک تشکر به دایی بدهکارم که با مطرح کردن این مسائل باعث شد که توضیحاتی بدهد که شبهات سایرین را برطرف کند

وی در پایان گفت: در حال حاضر آقای دکتر اکبر ایمان‌پور دکترای حقوقی خصوصی، معاون کمیته حقوقی و تدوین مقررات است و آقای دکتر سیدمحمود حقیقی دکترای حقوق و دکتر حسین اکبری که مدرک دکترای مدیریت ورزش را دارد، در این کمیته عضویت دارند

جمشیدیان:خوشحالم که مسیر من و قلعه‌نویی از هم جدا شد/ برخی در محرم مشکی می پوشند اما آزاده نیستند!

فوتبال ایران > لیگ برتر - از یک نفر بیشتر ناراحت نیستم و آن شخص امیر قلعه‌نویی است که دم از معرفت می‌زند.

 احمد جمشیدیان بازیکنی است که در روز آخر فصل نقل و انتقالات از فهرست باشگاه استقلال کنار گذاشته شد و این بازیکن همچنان یکی از نفراتی است که تکلیفش با این باشگاه روشن نشده است. جمشیدیان که پس از این اتفاقات با هیچ رسانه ای مصاحبه نکرده بود حالا روزه سکوتش را شکسته و درباره این اتفاقات صحبت کرده است. مصاحبه جمشیدیان را با فارس بخوانید:

شما یک کلمه راست به من نگفته اید...

واقعاً نمی‌دانم چه بگویم و از کجا شروع کنم در اردوی ترکیه با استقلال حضور داشتم و در مجموع 40 جلسه تمرین با این تیم انجام دادم در دو بازی دوستانه استقلال در آنجا به میدان رفتم و همه چیز هم خوب پیش‌ می‌رفت، وقتی از ترکیه برگشتیم یک روز به ما استراحت دادند و حتی در همان روز مدام ساعت تمرین فردا را به من اس‌ام‌اس می‌کردند ولی درست در آخرین روز نقل و انتقالات بود که گفتند به تمرین نرو و به باشگاه بیا، صبح آن روز به باشگاه رفتم که به یکباره به من گفتند تصمیم گرفتیم تا نیم‌فصل بیرون بنشینم و ما تمام حق و حقوقت را هم می‌دهیم و بعد از نیم‌فصل اسمت دوباره به لیست برگردانده می‌شود.

بلافاصله از اتاق بیرون رفتم و گفتم اصلاً چنین موضوعی را نمی‌پذیرم امروز روز آخر نقل و انتقالات است به آنها گفتم 500 میلیون طلب سال گذشته‌ام را ندادید و امسال هم یک ریال هنوز نگرفتم و درست روز آخر هم می‌گویید که 6 ماه دیگر منتظر بمانم. شما یک کلمه راست به من نگفته‌اید و توقع دارید من به حرف شما اطمینان کنم جالب است اصلاً قرار نبود از لیست خارج شوم و تا روز روی نفرات دیگر کار می‌کردند اما به یکباره تصمیم گرفتند من را از لیست خارج کنند. من تا الان نزدیک به دو هفته است که صحبتی نکردم به این خاطر که مردم بهترین قاضی هستند و بهترین محکمه خدا است شما بگویید روز آخر نقل و انتقالات چه کار می‌توانستم انجام دهم حتی اگر تیمی هم مرا می‌خواست تا با این آقایان تسویه حساب می‌کردم نمی‌توانستم به شهرستان بروم و از اینجا رانده و از جای دیگر مانده شده بودم.

داشتم وارد بازی برخی می شدم!

روزی که به استقلال آمدم از تیمی آمدم که 4 سال قهرمان پیاپی لیگ برتر شده بود و من کاپیتان دوم این تیم بودم وقتی به استقلال آمدم برای این تیم برند حساب می‌شدم و جالب است بدانید آن سال من با تراکتورسازی تمام کرده بودم و آقای زینی‌زاده مدیرعامل وقت تراکتورسازی می‌تواند شهادت بدهد که فقط امضای من مانده بود که عضو این تیم شوم اما در دقیقه 90 تصمیم گرفتم به استقلال بیایم. خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد و مُهر تأییدی به همه صحبتهای من بعد از پیوستن به استقلال شد تا همیشه پشت‌سر یکسری از آدم‌ها حرف هست و من هم داشتم وارد بازی برخی‌ها می‌شدم و تنها بحثی که در زندگی من پیش آمده بود مربوط به این آقا بود. این اتفاق من را روسفید کرد و ثابت کرد که هیچ زد و بندی با آقایان نداشتم.

خوشحالم که مسیر من و قلعه‌نویی از هم جدا شد

من سؤال می‌کنم آیا مصدومیت جزئی از فوتبال نیست؟ ولی حال صادقی و عمران‌زاده مصدوم نیستند؟ فوتبال همین است من 14 ماه حتی یک هزار تومانی نگرفتم و آیا به نظر شما این موضوع انصاف است. 14 ماه یک ریال نگرفتم و روز آخر اسم من از لیست خارج شد، برخی‌ها در دهه محرم مشکی می‌پوشند و عزاداری می‌کنند در حالی که حرف امام حسین (ع) این بود که آزاده باشید و حق مردم را نخورید از این کم‌ لطفی بالاتر وجود دارد؟این اتفاق ثابت کرد هیچ سر و سری با آقایان ندارم و خوشحالم که مسیر من و قلعه‌نویی از هم جدا شد چون پیش از این بحث‌هایی پیش آمده بود که عذابم می‌داد.

قلعه نویی را همه می شناسند!

خدا را شکر باشگاه استقلال آنقدر بزرگ است که این همه رسانه در اطرافش حضور دارد کادر پزشکی و مدارک آن هم موجود است و همه می‌دانند که من شش بازی آخر فصل گذشته را بازی کردم و 40 جلسه تمرین قبل از بازی فصل با این تیم انجام دادم و در دو بازی دوستانه هم به میدان رفتم. یک جلسه تمرین این تیم را امسال از دست ندادم و اگر بازیکنی مدعی است که پیش از فصل بیشتر از من در تمرینات حضور داشته این را بگوید تأییدیه پزشکی فدراسیون فوتبال هم در دست من است ولی متأسفانه این بحث‌ها فرافکنی است و قلعه‌نویی را همه می‌شناسند. آقای قلعه‌نویی شما مصدومیت من را پیش کشیدید که خودت را پشت این قضیه پنهان کنی چطور من تا روز آخر سالم بودم ولی روز آخر به یکباره مصدوم شدم؟ چه کسی را می‌خواهید با این حرف‌ها گول بزنید. محمد محمدی، ایمان مبعلی و میثم خسروی به علاوه دهها نفر دیگر این بلا توسط شما سرشان آمد به خدا قسم می‌خورم اگر یک هفته زودتر این موضوع را به من می‌گفتند هرگز نمی‌ماندم من می‌توانستم روز آخر لیگ نقل و انتقالات آنها التماس کنم درست مثل برخی‌ها که خبر دارم نزد این آقا رفتند و التماس کردند. دو هفته است که سکوت کرده‌ام و هیچ چیز نگفته‌ام اما تکلیف من را روشن نمی‌کنند که حداقل بتوانم جای دیگری بازی کنم. آقای نظری جویباری تا چند روز پیش می‌خواست چک شخصی‌اش را به من بدهد اما حالا با خانواده‌اش به مسافرت رفته و به هر کسی زنگ می‌زنم می‌گویند نظری جویباری باید بیاید آیا فقط این آقا در باشگاه کار می‌کند؟

راه شکایت برای من باز است و حتماً این کار را انجام می‌دهم ولی مردم این را بدانند که دو هفته منتظر ماندم و لب باز نکردم. کسی که خودش مسبب این کار بوده حداقل یک تماس نگرفت تا موضوع را جمع و جور کند در حالی که هر شخصی من را در خیابان می‌دید ابراز ناراحتی می‌کرد و می‌گفت نگران نباش خدا جای حق نشسته است من اصلاً بحث خودم را انجام نمی‌دهم همه کار زشت را می‌دانند چه برای من باشد و چه برای دیگران ولی واقعاً برای آقایان متأسف هستم که خواستند با لقب مصدوم چنین جوی را به وجود بیاورند شما خودتان هر روز در محل تمرینات حاضر هستید و گزارش تمرین را پوشش می‌دهید. آیا شما هم دروغ می‌گویید و این همه مدت من مصدوم بودم و در تمرینات شما چیزی ننوشتید؟ متأسفانه این دوستان در حال درست کردن جو بودند و اصلاً خانواده و زندگی افراد برایشان مهم نیست چون برای خودشان اسم و رسمی دارند امیدوارم جامعه ورزش این رفتارها را ببیند و کاری کند که دیگر این اتفاقات رخ ندهد.

مردم بد و خوب را بشناسند

این اتفاق برای من افتاد و شاید خواست خدا هم بود اما خوشحال هستم که دو، سه نفر دیگر از لیست استقلال خارج نشدند شاید اگر آن جوان که قرار بود نامش از فهرست در بیاید این مسئله را می‌شنوید فوتبالش نابود می‌شد و یا آن بازیکن باتجربه دیگر نمی‌توانست فوتبال بازی کند. من حرف دلم را می‌زنم و امیدوارم مردم از همه مربیانی که سالم کار می‌کنند حمایت کنند و طوری با آنها رفتار کنند که همه بد و خوب را بشناسند. جالب اینجاست وقتی یک تیم می‌تواند در عرض یک ساعت یک بازیکن را به خدمت بگیرد چطور دو هفته است که تکلیف این بازیکن را مشخص نمی‌کنند. همه جا صحبت می‌کنند که ما به خاطر جمشیدیان ناراحت هستیم ولی آقایان شما چه کاری برای من انجام دادید حتی یک عذرخواهی ساده هم نکردید که با زندگی من بازی شد. این اتفاق برایم افتاد ولی من مسببان این قضیه را به خدای بزرگ می‌سپارم چون می‌دانم او شاهد و ناظر همه چیز است امیدوارم کسانی که این بلا را بر سر من آوردند در همین دنیا جوابشان را بگیرند.

جو تیم استقلال محشر بود

دست تک تک بازیکنان استقلال را می‌بوسم چون آنها هر روز با من در ارتباطند و ابراز همدردی می‌کنند در یک سال و نیم جو این تیم را محشر دیدم و چه از لحاظ اخلاقی و چه از لحاظ رفاقتی بهترین دوستان را پیدا کردم. امیدوارم آنها من را حلال کنند و من هم در این مدت سعی کردم اخلاق خوبی داشته باشم و به هیچ کس بدی نکنم. همه بازیکنان استقلال و هم‌تیمی‌های پارسالم در قلب من هستند و از اینکه آنها به فکر من و زندگیم بودند تشکر می‌کنم.

قلعه نویی فقط دم از معرفت می زند

روی هوا ماند‌ه‌ام و نمی‌دانم چه کنم و ظاهراً باید فردا از طریق مراجع قانونی اقدام کنم از یک نفر بیشتر ناراحت نیستم و آن شخص امیر قلعه‌نویی است که دم از معرفت می‌زند. مردم بهترین قاضی هستند و از خدای بزرگ خواسته‌ام در این روزها که تک و تنها دلم شکسته است حق را به حقدار بدهد این آقایان را یک درصد هم نمی‌بخشم چون از دستم کاری برنمی‌آید و مجبورم منتظر بمانم تا حق و حقوقم را بگیرم.

کارت معافیت علیرضا حقیقی تایید شد/ او ممنوع الکار نیست

فوتبال ایران > لژیونرها - بازرسی حوزه نظام وظیفه؛ کارت پایان خدمت کفالت حقیقی را مورد تایید قرار داد.

انتشار لیست بازیکنانی که به دلیل مشکل کارت پایان خدمت قادر به دریافت کارت بازی برای حضور در مسابقه های لیگ برتر نبودند، چند نام غیرمنتظره در خود داشت. یکی از آن ها گلر ثابت تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی 2014 بود. بعد از این اتفاق، نماینده این دروازه بان پیگیر کار او شد و سرانجام بازرسی حوزه نظام وظیفه؛ کارت پایان خدمت کفالت حقیقی را مورد تایید قرار داد. گفته می شود پدر این بازیکن نیز قرار است نامه معافیت او را به فدراسیون فوتبال برساند.

علیرضا برای لیگ چهاردهم بار هیچکدام از باشگاه های ایرانی قرارداد امضا نکرده و فصل را در اروپا و به احتمال فراوان در کشور پرتغال آغاز می کند.

                    

پايان يافتن رقابت های جام رمضان در خراسان رضوی

مسابقات بسکتبال با ويلچر و واليبال نشسته که به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز شده بود، با معرفی برترين ها به کار خود پايان داد.

رقابت های بسکتبال با ويلچر با همکاری شهرداری مشهد  با حضور 50 ورزشکارجانباز در قالب 4 تيم درآسايشگاه جانبازان برگزار شد و تيم های شهيد چارياری، شهيد قوچانی و شهيد قاسمی به ترتيب عناوين اول تا سوم را بدست آوردند.

مسابقات واليبال نشسته ، يادواره جانباز شهيد محسن پرستار حرمی نيز، با حضور 60 ورزشکار در سالن مجموعه ورزشی تختی انجام شد.

در پايان اين رقابت ها که به صورت رفت و برگشت برگزار شد، تيم هاي  تربت حيدريه، مشهد و جانبازان منطقه يک، به ترتيب عناوين اول تا سوم را بدست آوردند.

اخبار ورزشي:13/5/1393

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبسایت مجاهدین پارسیان ایران- سلسله آموزشي واطلاع رساني
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پارسيان 100چه سايتي است؟
    نام اعضا(مهم):

      نام عضا(مهم):

      ا-ح

      ف-ح

      ع-ب

      م-ج

      د-ا

      ع-م

      ر-د

      م-د

      و-ص

      ن-ص

      ع-ص

      ن-ک

      ف-م

      ن-چ

      س-د

      ا-م

      ح-ع

      ج-خ

      و...

    16آذر- روزدانشجو

    16آذر- روز دانشجو

    گرامی داشت دانشجویان شهید 

    ذانشگاه تهران


    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 294
  • بازدید کلی : 4,221
  • اخبارپارسیان100

    توجه:

    اخبارپارسیان100 

    از این پس بطور ویدیو پخش می شود.

    برای بهتر دیدن ویدیو هابه صفحه ی اصلی

    وبسایت مراجعه نمایید.