loading...
.......................
آیت الکرسی
عزاداری حسینی-محرم 1393-پادگان مجاهدین پارسیان ایران
آیت الله طالقانی - مجاهد نستوه ، انقلابی رو سفید

اخبار جدید مجاهدین

اخبار جدید مجاهدین 


حمله به اردوگاه دشمن 13دی1393


دشمن ازحمله مجاهدین با خبر بود
چراکه قبل از رسیدن
رزمندگان مجاهدین پارسیان ایران
مکان های مهم راتخریب کرده و

فقط مقر فرماندهی سالم بود
وهمه ی فرماندهان فرار کرده و فقط یک فرمانده وتعداد کمی سرباز در اردوگاه باقی مانده بودند.

 در این حمله 3مجاهد پارسیان به شهادت رسیدند.

و درآخر مجاهدین اروگاه دشمن را فتح کرده وبرای آمادگی بیشتر ارتش را به منطقه ای دیگری خواهد برد.  




تاریخ:1393/10/13

......... بازدید : 11 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

اخبارورزشي پارسيان100

پخش مستقیم لیگ برتر

پیروزی راه‌آهن برابر استقلال در نیمه نخست

شاگردان حمید استیلی با گل زودهنگام خود در نیمه نخست برابر استقلال تهران پیروز به رختکن رفتند تا ببیند با توصیه‌های او می‌توانند پیروزی را در نخستین بازی فصل حفظ کنند. در مقابل شاگردان قلعه نویی در اولین بازی لیگ کمی نامنظم و سردرگم ظاهر شدند.

سرانجام مشکلات باشگاه‌ راه‌آهن برای برگزاری نخستین بازی لیگ چهاردهم برطرف شد و دادستانی با برگزاری ذیذار این تیم برابر استقلال موافقت کرد تا ببینیم در هفته جاری ماجرای مالکیت میراث بابک زنجانی در لیگ برتر فوتبال ایران به کجا خواهد کشید.

           

به گزارش تابناک، نایب قهرمانی در جام شهدا و حواشی ایجاد شده به خاطر مصاحبه‌های جواد نکونام و ایمان موسوی علیه امیر قلعه‌نویی و پاسخ‌های این مربی خصوصا به صحبت‌های کاپیتان تیم ملی، شروع پرحاشیه‌ای را برای استقلال رقم زده است. هرچند کادر مدیریتی، سرپرستی و فنی این تیم تلاش کرد، آبی‌پوشان لیگ را بدون حاشیه آغاز کنند اما این اتفاق رخ نداد.

 

استقلال در فصل نقل و انتقالات مدیریتش به بهرام افشارزاده سپرده شد، سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی دروازه‌بان‌های شماره یک و دو خود را از دست داد و جی‌لوید ساموئل، کاروالیو، علیرضا نیکبخت، مجید غلام‌نژاد، مهرداد اولادی، سیاوش اکبرپور، کبه و مهدی نظری را هم دیگر در اختیار ندارد اما با اضافه شدن اميد ابراهيمی، سجاد شهباززاده، میلاد فخرالدينی، محسن فروزان، يعقوب کريمي، هراير مگويان، مهدی کريميان، کرار جاسم و آلبرت رافائل‌داسيلوا امیر قلعه‌نویی امیدوار است لیگ جاری را با موفقیت آغاز کند.

 

البته هواداران این تیم آبی‌پوش تهرانی هنوز نگران درون دروازه خود هستند اما در سایر خطوط این تیم بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته که می‌تواند به آنها برای موفقیت در لیگ کمک کند. این تیم که با هدایت قلعه‌نویی در لیگ سیزدهم نه جامی گرفت و نه آسیایی شد، باید امسال ناکامی فصل پیش را به بهترین شکل جبران کند که بهترین شکل همان قهرمانی در لیگ است.

 

استقلالی‌ها در نخستین بازی خود در فصل جاری میهمان راه‌آهن آنهم در ورزشگاه تختی تهران هستند که با توجه به حضور تماشاگران پرتعداد با پرچم های آبی، به نوعی میزبان این بازی هستند؛ تیمی که پس از بحران روزهای پایانی فصل گذشته به دلیل دستگیری و زندانی شدن مالک این باشگاه، در فصل نقل و انتقالات لیگ چهاردهم به حمید استیلی و دوستانش فروخته شد تا به آرامش برسد اما به خاطر 4 میلیارد تومان اختلاف قیمت، روز دوشنبه هفته جاری دوباره به دادستانی واگذار شد.

 

این تیم که حتی تهدید به کنار گذاشته شدن از لیگ شده است، احتمالا با مالک جدید خود و هدایت حمید استیلی به میدان سخت دیدار با استقلال می‌رود. این بازی اگر برگزار شود، دربی کوچک تهرانی‌ها خواهد بود که برنده شدن در آن برای هر دو تیم بسیار مهم است. استقلال برای شروع لیگ و دور شدن از حاشیه‌های اخیر به پیروزی در این بازی نیاز دارد اما راه‌آهن اگر در این مسابقه امتیاز بگیرد، روزهای بهتری را در فصل جاری پیش‌رو خواهد داشت.

 

ترکیب راه‌آهن:

 

وحید طالب لو، سید احمد موسوی، شیث رضایی، محسن ایران نژاد، ابراهیم کریمی، رامین رضاییان، محمد آبشک، رضا خالقی فر، محمد علیزاده، بهادر عبدی، محمد غلامی

 

سرمربی: حمید استیلی

 

ترکیب استقلال:

 

محسن فروزان، خسرو حیدری، محمدرضا خرسندنیا، مگوییان، امید ابراهیمی، پژمان نوری، جاسم کرار، میلاد فخرالدینی، سجاد شهباززاده، آرش برهانی و محمد قاضی

 

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 

گزارش بازی:

 

۰۳:۰۰  هنوز بازی آغاز نشده بود که راه‌آهنی‌ها دروازه استقلال را باز می کنند. یک نفوذ خوب از رضا خالقی‌فر و یک پاس به بیرون در محوطه جرمه توپ را زیر پای رامین رضائیان می‌نشاند تا در سومین دقیقه بازی دروازه محسن فروزان و استقلال را باز کند.

 

*بعد از سال‌ها کسی غیر از سید مهدی رحمتی درون دروازه استقلال ایستاده است. بازوبند کاپیتانی استقلالی‌ها هم در این بازی روی بازی آرش برهانی بسته شده است. غیبت آندرانیک تیموریان و هاشم‌بیگ‌زاده در ترکیب استقلال هم از نکات جالب این بازی است.

 

۱۱:۰۰  نفوذ پژمانوری از سمت چپ و ارسال توپ روی دروازه راه‌آهن در درهانه دروازه روی سر محمد قاضی نشست اما ضربه سر او به شکل عجیبی به سر آرش برهانی برخورد کرد و از دروازه دور شد.

 

۲۰:۰۰  بیست دقیقه ابتدایی بازی بدون صحنه قابل توجهی در جریان است. راه‌آهنی‌ها بعد از گل زودهنگام خود با یک دفاع منسجم چشم به ضد حمله‌ها دوخته‌اند و در مقابل استقلال امیر قلعه‌نویی در بیست دقیقه ابتدایی بازی بسیار سردرگم و بی‌برنامه ظاهر شده است.

 

۲۵:۰۰ یک ضربه از میلا فخرالدینی از پشت محوطه جریمه سرانجام در دقیقه ۲۵ بازی موجب می‌شود تا وحید طالب‌لو یک واکنش نصفه و نیمه‌ای را از خود به نمایش بگذارد. در سوی مقابل غیر از صحنه گل هنوز نامی از محسن فروزان دروازه‌بان استقلال نشنیده‌ایم.

 

۲۸:۰۰  یک شوت از محمد قاضی با فاصله اندکی از کنار دروازه طالب لو به بیرون می‌رود.

 

۳۲:۰۰  ارسال کرنر از سوی میلاد فخرالدینی با ضربه سر محمد قاضی همرا شد اما ضربه سر او با فاصله اندکی از کنار دروازه به بیون رفت.

 

۳۳:۰۰  جدی‌ترین موقعیت استقلالی‌ها توسط آرش برهانی به تیر افقی دروازه راه‌آهن برخورد کرد. نفوذ فخرالدینی و پاس او در محوطه جریمه به کاپیتان استقلالی‌ها رسید و او با یک چرخش توپ را راهی دروازه طالب‌لو کرد که از بخت بد برهان و استقلال توپ به تیر افقی برخورد کرد.

 

۳۴:۰۰  استقلالی ها پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شدند که کرار جاسم توپ را درست به جایی فرستاد که وحید طالب لو در آن‌جا قرار داشت.

 

۳۶:۰۰  محسن ایران‌نژاد اولین کارت زرد این بازی را دریافت کرد.

 

۳۷:۰۰  ارسال خسرو حیدری با ضربه سر مگوئیان همراه شد اما علی‌رغم خروج ناقص طالب‌لو این توپ راهی به دروازه راه‌آهن نداشت.

 

پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر راه‌آهن برابر استقلال

 

۲۱ بازیکن «سرباز فراری» فعلاً از بازی در لیگ محرومند

سرانجام سازمان لیگ از چهره بازیکنان لیگ برتری که خدمت سربازی را انجام نداده‌اند پرده برداشت تا در فاصله ۲۴ ساعت مانده به آغاز لیگ چهاردهم، تیم‌های فوتبال لیگ برتری از به‌ همراه داشتن برخی ستاره‌های خود محروم باشند.

سرانجام سازمان لیگ از چهره بازیکنان لیگ برتری که خدمت سربازی را انجام نداده‌اند پرده برداشت تا در فاصله ۲۴ ساعت مانده به آغاز لیگ چهاردهم، تیم‌های فوتبال لیگ برتری از به‌ همراه داشتن برخی ستاره‌های خود محروم باشند. در این میان فولاد، مدافع عنوان قهرمانی با از دست دادن چهار بازیکن اصلی خود، بیشترین سهم را در میان نام های اعلام شده دارد.
 
به گزارش «تابناک»، با پایان لیگ سیزدهم بود که زمزمه‌هایی مبنی بر جعلی بودن کارت پایان خدمت بازیکنان برخی تیم‌ها به گوش می‌رسید. حضور بازیکنان تیم قهرمان لیگ و پیکان، تیم تازه راه یافته به لیگ چهاردهم، موجب شد تا بسیاری با جدیت هر چه بیشتر، این ماجرا را دنبال کنند، زیرا نتیجه‌بخش بودن این ماجرا می‌توانست حتی به تغییر سرنوشت قهرمان لیگ و تیم جدید حاضر در لیگ بر‌تر منجر شود.

بنا بر این گزارش، در آن زمان، بسیاری رسانه‌ای شدن این ماجرا را به جریاناتی که در فدراسیون فوتبال به دنبال بازگرداندن فجر‌سپاسی شیراز به ‌جای پیکان به لیگ بر‌تر بودند، نسبت دادند؛ اما هر چه در بحبوحه جریان این ماجرا، هیچ چیز اثبات نشد تا نه جام قهرمانی از اهواز به جایی برود و نه ترکیب شانزده تیم حاضر در لیگ چهاردهم تغییری کند.

اما آب‌ها که از آسیاب افتاد و تب جام‌جهانی هم پایان یافت، اخبار رسمی مبنی بر جعلی بودن کارت پایان خدمت دو بازیکن لیگ بر‌تر منتشر شد. بختیار رحمانی، کاپیتان تیم قهرمان لیگ بر‌تر و علی حمودی، بازیکن فیکس سپاهان اصفهان!

و کار به جایی رسید که سازمان نظام وظیفه هم وارد عمل شد و آشکارا اعلام کرد، دو بازیکنی که بیشتر از همه راجع به آن‌ها بحث بوده، یعنی بختیار رحمانی و علی حمودی، دورهٔ سربازی خود را نگذرانده و باید وظیفه مقدس سربازی را بگذرانند تا بتوانند بدون مشکل به فعالیت خود ادامه دهند و به این ترتیب در لیست ریزقراردادهایی که از سوی باشگاه سپاهان برای لیگ چهاردهم منتشر شد، مقابل نام حمودی یک خط تیره به چشم می خورد!
 
اکنون اما سازمان لیگ بر‌تر اعلام کرده که شمار سربازفراری‌های فوتبال ایران، بیش از اینهاست و لیست
۲۱
نفره‌ای از بازیکنانی که سربازی خود را نگذرانده‌اند، منتشر کرده که علاوه بر چهار بازیکن فولاد خوزستان، نام‌های جالبی مانند حسین ماهینی، دفاع راست تیم فوتبال پرسپولیس و علیرضا حقیقی، دروازه‌بان فیکس تیم ملی در جام‌جهانی هم به چشم می‌خورد.

سازمان لیگ بر‌تر همچنین اعلام نموده که فعلا و در هفته نخست لیگ بر‌تر فوتبال ایران، این
۲۱
بازیکن از حضور در مسابقات محرومند تا تکلیف آن‌ها مشخص شود. البته به نظر نمی‌رسد، تکلیف آن‌ها به این سادگی مشخص شود. با توجه به اینکه در لیگ شانزدهم، دو تیم تراکتورسازی و ملوان نظامی به شمار می‌آیند که هر یک دو سهمیه آزاد دارند، به این ترتیب به جز چهار بازیکن، دیگرانباید راهی تیم‌هایی نظیر فجر شهید سپاسی در لیگ یک شوند و دو سال از فوتبال خود را در این تیم بگذرانند.

مدیران باشگاه‌های لیگ برتری به این نحوه اطلاع رسانی و زمان آن اعتراض فراوانی کرده‌اند و بسیاری از تیم‌ها از جمله فولاد، برنامه‌شان برای بازی فردا با توجه به از دست دادن چهار بازیکن اصلی به هم ریخته است. باشگاه پرسپولیس هم که دفاع راست فیکس خود را ـ که در جام‌جهانی هم حاضر بوده ـ از دست داده، به ‌دنبال تهیه اسنادی است تا اثبات کند، ماهینی در دانشگاه پرسپولیس مشغول به تحصیل است و به این ترتیب از معافیت تحصیلی استفاده کند؛ اما هنوز معلوم نیست تا چه میزان در راضی کردن مسئولان نظام وظیفه و سازمان لیگ در این مسأله موفق خواهد بود!
 

فهرست
۲۱ نفرهٔ این لیست به این شرح است؛

۱. آرش افشین
۲.
میلاد غریبی
۳.
حسین خلاقی
۴.
شهاب کرمی
۵.
علی حمودی
۶.
ساسان انصاری
۷.
علیرضا حقیقی
۸.
حسین ماهینی
۹.
بختیار رحمانی
۱۰.
سعید حلافی
۱۱.
امین جهان‌مهر
۱۲.
محمدجواد شفیع‌زاده
۱۳.
مهدی چاه‌کوتاه‌زاده
۱۴.
ابراهیم صالحی
۱۵.
محمد معاوی
۱۶.
حسن معادی
۱۷.
میلاد مدیرروستا
۱۸.
عقیل عبدالخانی
۱۹.
عباس عسگری
۲۰.
علی کعبی
۲۱. منصور عظیمی


در میان این لیست، نام بازیکنانی به چشم می‌خورد که از هفته نخست لیگ باید برای تیم‌های خود به میدان بروند؛ اما سازمان لیگ در نامه خود به باشگاه‌ها اعلام کرده که آن‌ها حق بازی در تیم‌های غیرنظامی را ندارند. همچنین با وجود اینکه مهلت نقل و انتقالات لیگ به پایان رسیده، سازمان لیگ این فرصت را به این بازیکنان داده تا در تیم‌های نظامی در صورتی که فهرستشان جای خالی داشته باشد، بازی کنند، در غیر این صورت، این بازیکنان نمی‌توانند در تیم غیرنظامی لیگ برتری به میدان بروند.

با نزدیکی به پایان اولتیماتوم سازمان لیگ؛

آیا لیگ چهاردهم از تلویزیون پخش می‌شود؟

نزدیک به هشت ماه است که رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ ایران از عزم جزم خود برای مشخص کردن تکلیف حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال سخن می‌گویند و با نزدیک شدن به زمان آغاز لیگ چهاردهم، باید دید این دوستان تا چه میزان بر تصمیم خود مصمم هستند. هیأت رئیسه سازمان لیگ بر‌تر، اولتیماتوم ۴۸ ساعته‌ای به سازمان صدا و سیما داده تا تکلیف این ماجرا را مشخص کند.

نزدیک به هشت ماه است که رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ ایران از عزم جزم خود برای مشخص کردن تکلیف حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال سخن می‌گویند و با نزدیک شدن به زمان آغاز لیگ چهاردهم، باید دید این دوستان تا چه میزان بر تصمیم خود مصمم هستند. هیأت رئیسه سازمان لیگ بر‌تر، اولتیماتوم ۴۸ ساعته‌ای به سازمان صدا و سیما داده تا تکلیف این ماجرا را مشخص کند.
 
به گزارش «تابناک»، ماجرا از هنگامی آغاز شد که با حضور مهدی تاج در سازمان لیگ، تلاش شد تا از پتانسیل‌های فوتبال ایران برای درآمدزایی هر چه بیشتر استفاده شود؛ پتانسیل‌هایی که بنا به دلایل نامشخص و غیرشفاف در سال‌های گذشته از همه ظرفیت آن استفاده نمی‌شد. نمونه بارز آن، قرارداد تبلیغات محیطی لیگ بر‌تر بود که نزدیک
۴.۵ برابر قرارداد سال‌های گذشته بسته شد. در حالی که پیش از این، سازمان لیگ در سه سال گذشته، ۱۴، ۱۶ و ۱۸
میلیارد تومان از محل تبلیغات محیطی درآمد به دست آورده بود، امسال و با یک قرارداد دو ساله، یکصدوشصت میلیارد تومان از این محل درآمدزایی خواهد داشت.
 
بنا بر این گزارش، هم اکنون سازمان لیگ با همراهی فدراسیون فوتبال به دنبال این است تا قرارداد واقعی با سازمان صدا و سیما برای حق پخش تلویزیونی مسابقات ببندد تا به کمک آن هم باشگاه‌های فوتبال ایرانی را از مشکلات مالی همیشگی نجات دهد و هم با صرف این پول در راستای تجهیز زیرساخت‌های فوتبال ایران گام بردارد. در همه ‌جای دنیا 60 درصد هزینه باشگاه‌های فوتبال از محل فروش حق پخش تلویزیونی مسابقات تأمین می‌شود و امسال هم سازمان لیگ برای این منظور پیشنهاد
۶۰ میلیون دلاری را به صدا و سیما پیشنهاد داده است؛ مبلغی معادل ۱۸۰
میلیارد تومان که بنا به گفته مهدی تاج حق سازمان لیگ و فوتبال ایران است و با تأمین آن از سوی سازمان صدا و سیما دیگر مشکلات همیشگی باشگاه‌ها برای تأمین هزینه‌های خود از شرکت‌های صنعتی و بیت‌المال برطرف می‌شود.

این گزارش می افزاید، قرارداد قبلی صدا و سیما با فدراسیون فوتبال ایران در لیگ گذشته به پایان رسیده و اکنون برای پوشش مسابقات لیگ بر‌تر سازمان صدا و سیما باید قرارداد جدیدی امضا کند. مسئولان فوتبال ایران که از سال گذشته از تصمیم خود مبنی بر افزایش چشمگیر قرارداد حق پخش تلویزیونی آگاه بودند، از دی‌ماه سال گذشته مذاکرات خود را برای قرارداد جدید آغاز کردند و حتی مسأله را با نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم مطرح کردند و طی چند نامه مختلف عزت‌الله ضرغامی و سازمان صدا و سیما را در جریان گذاشتند؛ اما نتیجه همه این فعالیت‌ها بی‌توجهی کامل از سوی سازمان صدا و سیما بود.

عزت‌الله ضرغامی در همه این هشت ماهی که مقامات بلندپایه فوتبال ایران درباره ماجرای حق پخش موضع‌گیری کردند، تا کنون نه به نامه آن‌ها پاسخ داده و نه حتی به آن واکنشی نشان داده تا عصبانیت علی کفاشیان را به همراه داشته باشد که در یک گفت‌وگو بگوید حتی اگر دی‌وی‌دی مسابقات را در سوپر مارکت‌ها بفروشد، نمی‌گذارد صدا و سیما با اوضاع کنونی مسابقات را پخش کند.

هم اکنون اما به آخرین لحظات اولتیماتوم سازمان لیگ نزدیک شده‌ایم و با پایان امروز، بیست و چهار ساعت به آغاز لیگ چهاردهم فرصت باقی است. مهدی تاج در این باره می‌گوید: «چندین نشست با آقای تقدس‌نژاد در سازمان صدا و سیما داشتیم و نامه‌های متعددی به عزت الله ضرغامی نوشتیم، ولی در ‌‌نهایت به صدا و سیما تا
۲۴
ساعت مانده به شروع لیگ وقت دادیم تا برای قرارداد جدید اقدام کند. مشکل این است که قرارداد قبلی که سه ساله بود، تمام شده و لازم است قرارداد جدیدی تدوین شود.

بسیار خوشحال می‌شویم و امیدواریم کار به جایی نکشد که مشکل جدی شود. ما وظیفه داریم برای احقاق حقوق حقه باشگاه‌ها تلاش کنیم. حتی اگر روز عید هم باشد من و دوستانم در سازمان لیگ هستیم که این مشکل را حل کنیم».
 
هرچند سازمان صدا و سیما اعلام کرده که مسابقات هفته نخست را با پخش بازی تراکتورسازی و فولاد در شبکه ورزش پوشش خواهد داد و حتی پیمان یوسفی را هم به‌ عنوان گزارشگر بازی استقلال و راه‌آهن مهعرفی کرده، باید دید آیا مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون این‌ بار در برابر صدا و سیما کوتاه خواهند آمد یا خیر؟

18 بازيکن پرسپوليس مشخص شدند

18بازيکن پرسپوليس براي بازي با نفت در شرايطي مشخص شدند که حسين ماهيني در بين اين بازيکنان حضور ندارد.

 

 پرسپوليس فردا در اولين ديدار خود در چارچوب ليگ برتر در ورزشگاه آزادي ميزبان نفت تهران است. علي دايي پس از تمرين امروز 18 بازيکن خود را براي ديدار روز جمعه مقابل نفت مشخص کرد.

 

مکاني، نيلسون، نوري، بنگر، نورمحمدي، هادي نوروزي، رضا نوروزي، حسيني، صادقيان، خانزاده، طارمي، فرشاد قاسمي، نوراللهي، عباس‌زده، کفشگري، عاليشاه، حقيقي و حميد علي‌عسگر 18 بازيکن پرسپوليس براي بازي با نفت هستند. مهدي دغاغله به دليل مصدوميت بازي فردا را از دست داد، همچنين با توجه به مشکل به وجود آمده براي ماهيني در خصوص کارت پايان خدمت مجوز بازي اين بازيکن صادر نشد و مدافع ملي‌پوش قرمزپوشان در دقيقه 90 از ليست اين تيم براي بازي با نفت خط خورد.

گزارش تمرین پرسپولیس

آخرين تمرين پرسپوليس قبل از ديدار مقابل نفت با حضور عليرضا رحيمي دنبال شد.

ویژه لیگ برتر: آخرين تمرين پرسپوليس قبل از ديدار مقابل نفت با حضور عليرضا رحيمي دنبال شد.

به گزارش
بولتن نیوز، آخرين تمرين پرسپوليس قبل از ديدار مقابل نفت از ساعت 18 و 30 دقيقه امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد.

در اين تمرين پرسپوليسي‌ها آخرين مرور کارهاي تاکتيکي را در دستور کاري خود قرار دادند.

عليرضا رحيمي ميهمان ويژه تمرين امروز قرمزپوشان بود. وي دقايقي با برخي بازيکنان و دايي گفت‌وگو کرد.

در تمرين امروز پرسپوليس دو رأس گوسفند زير پاي بازيکنان قرباني شدند.

همه مصدومان پرسپوليس به جز دغاغله امروز در تمرينات گروهي شرکت کردند. دغاغله امروز فقط فيزيوتراپي کرد.

جبهه‌گيري عجيب ليدرها عليه احسان عليخاني مجري برنامه ماه عسل نيز در نوع خود بسيار جالب بود. ليدرها معتقد بودند که ميهمان اين برنامه در روز عيد فطر که وثوقي يک ليدر فوتبال بود با پرسپوليسي‌ها هيچ نزديکي ندارد و او به هيچ عنوان ليدر پرسپوليس نيست. ليدرها اعلام کردند که عليخاني به ليدرهاي باشگاه پرسپوليس با بها دادن به يک مطرب توهين کرده است و از باشگاه مي‌خواستند تا اين موضوع را پيگيري کند.

حدود 30 هوادار نيز پشت درهاي بسته بازيکنان را راهي هتل کردند.

اخبار ورزشي:۹/5/1393

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبسایت مجاهدین پارسیان ایران- سلسله آموزشي واطلاع رساني
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پارسيان 100چه سايتي است؟
    نام اعضا(مهم):

      نام عضا(مهم):

      ا-ح

      ف-ح

      ع-ب

      م-ج

      د-ا

      ع-م

      ر-د

      م-د

      و-ص

      ن-ص

      ع-ص

      ن-ک

      ف-م

      ن-چ

      س-د

      ا-م

      ح-ع

      ج-خ

      و...

    16آذر- روزدانشجو

    16آذر- روز دانشجو

    گرامی داشت دانشجویان شهید 

    ذانشگاه تهران


    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 314
  • بازدید کلی : 4,241
  • اخبارپارسیان100

    توجه:

    اخبارپارسیان100 

    از این پس بطور ویدیو پخش می شود.

    برای بهتر دیدن ویدیو هابه صفحه ی اصلی

    وبسایت مراجعه نمایید.